Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Mest OT va?!

• FjärilVingad73

Jag ska träffa min sötnos idag!

• FjärilVingad73
    cajsasmamma skrev 2013-01-08 13:16:07 följande:
    Va??? Meh inte har du sagt att du skulle komma hit idag?! Måste jag stress-städa nu, baka och klä på mig något snyggt??
    Kyss
  • FjärilVingad73
    visma1 skrev 2013-01-08 15:36:12 följande:
    Sötnos? Har du köpt en katt?
    Katt?! Nänä, såna kommer inte in i mitt hem! Obestämd
  • FjärilVingad73
    s07 skrev 2013-01-09 14:39:10 följande:
    Hej,

Vad kul att se att denna tråd lever och frodar, kommer ihåg att jag hängde här en hel del precis när jag begav mig ut i nätdejtingsdjungeln...nu i efterhand måste jag säga att det var så LÄSKIGT, och jag var så himla rädd att förlora den jag verkligen tyckte om och inte schabbla mig. Men allt har (hittills) gått jättebra, vi är numera ett etablerat par och det känns så kul.

Summa summarum, vill säga att nätdejting kan verkligen fungera fint, har förtås gått på flera nitar men man måste kämpa för att nå sitt mål. Känns som om jag hittat min drömprins!

Hur går det för er andra?
    Trevligt att du har hittat någon i djungeln! Solig

Själv dejtar jag en trevlig kille sedan några veckor och det känns jäkligt najs. Solig Vi träffades inte via nätet dock.
  • FjärilVingad73

Jag har nog provat alla varianter, men efter förra niten vet jag iaf bättre än att rusa in i nåt!!!

Nu skyndar vi sakta, och även om jag gärna skulle ses varje dag så är det lite mysigt att få längta lite också... Och vi har ju båda ett liv utöver vårt dejtande och måste ha tid för andra saker.

• FjärilVingad73

Visma: Han bor också söder om stan så jo, ganska nära.

• FjärilVingad73

Är nog inte singel längre, tror jag.......
    Vi vill ju bara ses, hela tiden! Solig

• FjärilVingad73

Visma: Haha, ja fy fan vad lugnt vi tar det! Oskyldig
    Men vad ska man göra när man bara vill ses, mer o mer?! DrömmerKyss

Han har inte fått träffa barnen än iaf, det borde jag få lite cred för iaf! Cool

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!