• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:14:08 följande:
    Det är det som är problemet, Du ska inte suga- Du ska blåsa rent i det istället.
    Om jag låtsas att problemet inte finns så kanske det försvinner? Eller så häller jag på lite kaustikssoda så skiten löser upp sig kanske? 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:15:31 följande:
    Förövrigt har jag alltid varit fundersam över vad tjejer gör med sina avlopp, Spolas det ner bevismaterial eller något?
    Vad tjejer gör med sina avlopp? Hmm har killar aldrig sådana problem menar du?Obestämd
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-08 23:19:18 följande:
    Vilket avlopp gäller det. handfatet eller badkaret. Eller till och med i köket?
    köket...
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:17:37 följande:
    Oh yes, I'm the great pretender - Preteeeending that I'm doing well :)

Om vi ska vara seriösa- Det beror ju på vad som satt sig :) 
    o hur tusan ska jag kunna veta det?
    Cocacola skrev 2012-05-08 23:17:48 följande:
    Haha, det önskade jag med i eftermiddags. Fick inte upp locket på syltburken. Tur jag köpt refillpåse också, och hade annan burk! xD

Men ang avloppet, skruva loss vad det nu heter och gör rent?  
    skulle kunna gå hur som helst om jag skulle börja skruva och ha mig...
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-08 23:21:10 följande:
    För jävligt Takida, det har gått elva tolv inlägg och ingen har erbjudit sig att hjälpa dig Rynkar på näsan
    ja visst är det! Vart finns alla gentlemän?
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:21:31 följande:
    Hur som helst seriöst, Bor du i lägenhet ta kontakt med vaktmästaren dom brukar ha en spiral typ som dom fäster på borrmaskin för att göra rent i avlopp- Kemikalier är oftast inget vidare bra (Iallafall inte sådan som får gå ut i det kommunala avloppsnätet).

Kaustiskssoda (även kallat lut) löser bara fetter, Har du en prop som är proteinbaserad så behövs något riktigt surt. 
    skulle kunna ringa vaktmästaren men vill ju inte framstå som en korkad brud som inte klarar nåt självFlört
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-08 23:23:46 följande:
    Vet inte riktigt om jag tycker att avlopp är tokmycket intressantare än bilar men för all del... Jag kan snacka om det mesta tror jag. Takidas nästa ämne måntro? Drömmer
    Och nästa ämne: hur lyckas hitta och flörta med någon snygg singelkille när jag reser med en sjuåring? 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-08 23:32:03 följande:
    No problem! Jag lyckade häromveckan flörta rejält med samtliga barn i släptåg och äldsta på sitt absolut värsta. Kul, intressant men frågan är hur vettig han är om inte gick i det läget. Men kunde jag flörta då lär du kunna göra det med en sjuåring som ressällskap.
    Själva flörtandet i sig är inget problem snarare att lyckas pricka en singel. Sist vi var iväg bara pratade jag med en pappa, herregud vad frun blängde sen resten av resan... 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-08 23:40:21 följande:
    Du får väl försöka försäkra dig om den saken relativt tidigt, det gjorde jag :P

Men jag förstår ditt problem, inte lätt heller. Ska man hoppas att såna där singel t-shirts blir populära igen? :P  
    sant, men singlar på ett familjehotell är lätträknade och de har en tendens att gömma sig bra... 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:41:40 följande:
    Eller gör som jag, Ge fan i att flörta och det orsakar inga problem. 
    Nä fy vad tråkigt! Då har jag hellre lite problemFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-05-09 00:31:30 följande:
    En kletig bulle?
    Borde inte du sova nu?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!