Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-07-02 01:42:40 följande:
    Kör in en tesked vid sidan av locket och släpp in lite luft så går det lätt som en plätt Tungan ute

Går inte att få in nån sabla tesked! Skrikandes Men spik i locket funkar alltid, men jag vill hellre ha burköppnande man... Oskyldig
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-02 01:43:43 följande:
    Jo fast jag är singel och behöver inte så mkt sylt...

Ah! Har inga såna problem, singel förvisso men här går åt sylt till förbannelse... eller en hel del iaf. Går väl att frysa in annars?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:00:05 följande:
    Nej, men du vet redan på ett ungefär vad du vill ha. Det är huvudsaken. Resten av stegen var för att underlätta för colan, för hon verkade lite seg i.. eh.. ja..

Meeeeeh! Skrikandes Jag vet vad jag vill ha när jag hittar rätt men lär ju skriva något jävla skit i presentationen också! Som ger mig mejl, men inte från alla jävla drygon!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:02:32 följande:
    Men då är problemet löst. Du vill ha någon, odefinierat vem, men dejtar inte, så då kan vem som helst vara rätt utan att du vet om det. Och du får mejla lite, om du inte behöver skriva först.

Det där är lite som att komma till hockeymatchen klädd för hästhoppning.

Om jag visste vem skulle jag ju inte leta?

Ser ingen anledning att dejta bara för att, tänkte göra för att lixom ge det en chans men det lär ju kännas som det finns en chans iaf - de flesta faller redan på mejlstadiet ju

Behöver alltså mejla för att kunna hitta rätt?   

Kan visst skriva först men vill helst inte. och varför är det åt helvete när jag inte vill skriva först men helt ok när du inte vill?

Jag sa ju att jag behöver hjälp? Hade jag inte behövt det hade jag väl löst problemet själv?

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:07:21 följande:
    Så innan du hittar rätt så har du ingen aning om vad du vill ha? Då får du nog stå ut med drygona.

Jod¨å, men att skriva en lång kravlista känns inte trevligt att ha som presentation?
  • Cocacola

Så! Mejlat! Bäst för Smecker att jag får svar, pallar inte att inte få det just nu tror jag :P eller jo, men jag vill ha svar

• Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-02 02:14:24 följande:
    Du behöver inte ha det som något jobbigt krav, utan mer som att jag brukar gilla killar med lite driv i, som exempel

Mjo, fast de viktigaste bitarna är ju sånt man märker lixom - inte sånt som går att specificera sådär - eller så är jag kass på det. Får klura mer på det. Gillade eg min första presentation - fick många vettiga mejl på den, skumma också men inte så farligt många ändå. Men lär ha nån annan nu, svårt det där...
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-07-02 01:41:44 följande:
    Nu ska vi se, jag vill ha en man som:

* kan öppna syltburkar

* kan ta kål på spindlar

* är någorlunda självgående

* är grym på att hångla   

* får mig att visa mina bra sidor

Tada... typ   

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:21:40 följande:
    Då får du korta ner den, 5 krav max. Dessutom handlar allt om hur du lägger fram dem.

Dög inte de 5 jag pillade ihop nyss alltså? xD 

Klart det gör! Men frågan är vad jag egentligen vill ha? Jag dissar ju alla...

Får se om jag blir dissad nu också, han hade iaf läst och kikat in på min press igen...    
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!