• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

And it goes like this;
    Take me by the tongue and I´ll know you...

Fööör mycket fredag, fööör mycket single för att texter ens ska vara bra...liksom...

Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • etanol
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-03 14:00:13 följande:
    Fy bara för vi pratade om det här igår så blev jag ändå sugen på att ringa. Men gud vad jag velar. Sitter med numret framme men vågar inte trycka på call. Blää *nervös*! Tänk dessutom om han inte svarar! Då kommer jag ju ha ont i magen för att han kanske ringer upp. Shit vad larvig jag är
    Ja oavsett så får du ju prata med honom. Ser inte problemet alls
  • etanol

Jag brukar snacka omkull de där unga telefonförsäljarna, hysteriskt kul att med utmanande sängkammarröst upprepa alla fakta de kräks.
    100% hit rate, de blir alldeles stammiga och höhö-iga.

Testa själva!

• etanol
    Smecker skrev 2011-12-03 14:44:15 följande:
    Har man bara mobil slipper man dem till 99%
    Sant.

Tidigare blev jag irriterad när de ringde men nu tycker jag att det är hysteriskt kul. Sist hade jag en som ringde 4 ggr på en vecka, han var tvungen att "fixa" en inloggning, prata med chefen och jag vet inte allt...*höhö-ar*
  • etanol
    Smecker skrev 2011-12-03 14:49:54 följande:
    Du är stygg. På gränsen till straff på den
  • etanol
    Smecker skrev 2011-12-03 14:53:29 följande:
    Jag vill ha snusk från den som har tillräckligt driv att ta reda på mitt nummer - och använda det! Resten går bort. Snusket hjälper även till att sålla agnarna från vetet.
    Händer det ofta då

Har aldrig hänt mig ärligt talat och jag är också listad, jag räknar såklart inte de stackars rosa telefonförsäljarna då....
  • etanol
    Smecker skrev 2011-12-03 15:06:47 följande:
    Tillräckligt ofta för att det skall vara intressant. Sen kanske det inte blir något ändå, men det är i så fall av andra orsaker än brist på initiativförmåga och (brist på?) dålig fantasi.
    Vad gör jag för fel då? Obestämd 

Jaja, back off telefonen kids, mamma väntar samtal från premiepensionsfonden!!!

• etanol
    Anonym (ny) skrev 2011-12-03 17:12:31 följande:
    känner igen det där. att man snackat mkt o det känns bra på nätet o sen irl så är det tokfel!!! Jag har bara sagt som det varit, att det inte kändes helt rätt och hoppas han hittar nån annan i djungeln!
    Säg inte såååå....*suck* Det måste ha märkts tidigare, nånting som inte stämde på nätet. Ge mig nånting pretty pls with sugar on top Solig
  • etanol
    Niklas2k skrev 2011-12-03 17:22:52 följande:
    Nej. Jag har träffat en del där det har klickat till 100% via nätet, sms och telefon men sen har det inte riktigt funnits allt när man väl har träffats. Sjukt lätt att förvänta sig för mycket och bli besviken när man dejtar via nätet...
    *dubbelsuck*
    Fast jag väljer att tro att det är extremt ovanligt.

• etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-03 17:45:41 följande:
    Jag måste bara hålla med. Detta fenomen med att tycka att allt klickar till 120% på nätet och sen irl inte funkar alls är väldigt vanligt.
    Därför har jag slutat med att maila i veckor/månader.. ser absolut ingen vits i det. Träffas så fort som möjligt är/var min melodi.
    För att undvika så mycket av besvikelse som möjligt. 
    *håller för öronen och sjunger rysligt högt och falskt*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!