Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

tror nog att jag snart är kär han är så helt underbar, längtar tills måndag så jag får träffa han igen. hade hans dotter fått bestäma så hade vi träffats imorgon. känns lite väl tidigt och träffa dottern när jag och hennes pappa bara har träffats i en time men pratat väldigt mycket i telefonen

• Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 21:48:27 följande:
    Nej vad kul Glad hur gammal var dottern?
    hon har precis fyllt 9 år   hon har fått se bild på mig o mina barn och tyckte vi var fina hon värkar va lika gullig som sin pappa
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-19 21:51:43 följande:
    Wiiee! Så jäkla härligt att höra! Njuuut!
    mmmm njuter för fullt är sååå lycklig

nu ska jag bara komma på ett snyggt sätt och dumpa mitt kk
  • Anonym (h)
    etanol skrev 2011-11-19 21:57:55 följande:
    Grattis!
    Alla här har en avis-ådra som pulserar just nu...

tack det känns nästan som det är för bra för att vara sant
  • Anonym (h)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 22:04:41 följande:
    man kan ju undra vart de ska hitta tiden att träffa någon... Kanske finns en kvarts lucka mellan nåt träningspass att klämma in en dejt:) haha
    ja eller på flygplatsen mellan planen landar och startar
  • Anonym (h)
    ulfsas skrev 2011-11-19 22:07:56 följande:
    Låter som min melodi framöver.....
    ska du ut och resa mycket snart eller?
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-19 22:17:46 följande:
    Ojojoj.. min dejt kommer att sova hos mig söndag till måndag har vi bestämt efter en helg utan att kunna träffas Glad
    Ska bli så mysigt ser fram emot det Skrattande Undrar om det är att gå för fort fram..? Men va f-n det skiter jag fullständigt i!!
    härligt härligt. men ni har träffats innan väl? minet är bra men kort ibland
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-19 22:26:45 följande:
    Ja, vi har träffats innan.  Men det är ju inte månader utan snarare sen en vecka Oskyldig
    trevligt trevligt.

jag flyttade mer eller mindre in hos mitt ex samma vecak vi blev tilsammans. sov hemma typ två nätter första veckan sen sov jag hos han hela tiden o då bodde jag bara 3-4 minuter gångväg ifrån han
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 08:45:40 följande:
    var inne och kollade HP en snabbis för att se om det kommit något mail mest. Och ja, dfrån en kille. Han glömde att tillägga att han är envis som synden och inte riktigt har alla sociala skillz i lådan.

Mail1

Tjaaaa lust att ses bruden???

Mail2
    Gissar att du ä upptagen, lust att ses imorgon??????

Mail3

Heeej tjejen, vet inte om du fått mina tidigare mail, men vill du ses någondag?

Mail4

Tjeeeena har du lust att träffa en trevlig kille????

Och det finns fler mail ... my god. Jag får ju svara stackarn med att jag inte riktigt har lust att ses men det lär väl rendera tusen mail till med varför                       
    sicken jobbig kille
  • Anonym (h)

jag funderar på att avrega mig ett tag nu på HP

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!