Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Josun skrev 2012-02-29 15:37:22 följande:
    Att ändra presentationen är ett dubbeläggad svärd. Har sett många som drar ned den till "Det spelar ingen roll vad jag skriver ändå". Men då förstör man nog för de kontakter som faktiskt läser igenom presentationen efter intressanta grejer.

Idioterna kommer att maila varesig man har lång eller kort presentation och bryr sig inte vad som faktiskt står i den så de går inte att komma ifrån.

Tänkte nog inte göra den kortare, vill ju iaf ge en hint om vem jag är och kanske sålla bort en del. Fast det vore ju bra om några fler vettiga skrev också och jag har inte världens bästa presentation. Fast det gäller ju att klura ut vad man ska skriva också... 

Men jag hinner väl, har inte direkt bråttom.  
  • Anonym (cocacola)
    Per19 skrev 2012-02-29 19:16:02 följande:
    Låter som toppenkillar alla tre!

Ja, visst gör det!
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-29 16:35:29 följande:
    Hihi här blir det flirtning på FB istället Det måste ju räknas som nätdating Har inte inboxat men vi kommer nog stöta på varandra i helgen verkar det som

Ler åt din nervositet över att visa intresse när ni faktiskt haft sex redan, låter udda i mina öron men gulligt! Nåja, i vilket fall hoppas jag flirtandet går bra och klart att fb också är nätdejting! Stort lycka till och glöm för all del inte att hålla oss uppdaterade...
  • Anonym (cocacola)
    gröna hönan skrev 2012-02-29 19:27:55 följande:
    Jag är helt övertygad om att du kommer att få konstiga mail hur bra presentation du än har! Som någon tidigare skrivit så är det väldigt många som inte läser presentationen alls... Jag har slutat svara på konstiga mail, eller på mail som bara innehåller ett ord. Svarar inte heller på mail från folk som bor för långt bort och skriver typ "hur e leget". Jag får kanske 5 mail i veckan och de flesta är av ovanstående sort... 

Jag är också övertygad om att konstiga lär dyka upp oavsett, fast det är ju fler bra jag vill åt och då får jag kanske förbättra presentationen lite? Vill ju inte bara ha de dåliga... 

Kikat igenom en massa kort för att hitta någon mer att lägga ut men det gick inge vidare, däremot gav det en fin hint om vad som borde rensas ut garderoben och att det är på tiden att boxningssäcken kommer upp (borde väl vara bra för att snygga till armarna?) Vet äntligen vart den ska upp också, faktiskt perfekt ställe. Synd bara att jag lär få upp ett innertak först helst... Fast å andra sidan är det kanske inte nödvändigt direkt... Får väl göra typ armhävningar eller något så länge. Andra tips?? 
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-29 20:18:22 följande:
    Cocacola: Vet inte vad du tränar utöver armarna. Skivstångspass kanske? Kettlebelles (stavas) ser ju också intressant ut...

Varvar simning, prommenader, lite intervallträning och crosstrainer. Har nyss kommit igång igen så jag håller på att få fart på konditionen igen, siktar på att köra intervallträning ute när isen väl är borta. Borde ha fått upp konditionen tills dess. Så det mesta lägga så att bli av med allt överflöd efter graviditeterna och min dåliga karakträr Men måste nog lägga lite krut på armarne också, herrejisses...
    Smecker skrev 2012-02-29 20:35:52 följande:
    Be nån hålla mittsarna åt dig.

Den idén gillar jag, får fråga någon på gymmet kanske... Fast jag vill nog komma i något bättre form innan jag vågar fråga någon där... Fasat jag kanske får hitta någon träningskompis så länge, fast de är svåra att få med sig har jag märkt.
  • Anonym (cocacola)

Men jisses vad ni var aktiva då!

Grattis och lycka till Takida!

Night Sky  - bara för att han ser ut att vara en bad boy behöver han inte vara det. Ge honom en chans! Men någonting har ju fått dig att fundera så du behöver ju inte kasta dig in i något... Hoppas dock att han är rätt för dig! 

och vem fick in Smecker och snäll i samma mening? Trodde vi bestämt att det aldrig händer...   

• Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-01 00:49:02 följande:
    Takida: Mumin hade kostym

Skulle inte du träffa Mumin igen? Om han är klar med sitt ex nu vill säga...
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-01 10:31:21 följande:

Klar med sitt ex är han nog inte men jo tanken är att träffa honom över en lunch när jag ändå är i helsingfors på jobb Men vet helt ärligt inte om det är smart. Men hans kontor ligger precis där min båt lägger till och då har jag några timmar ledigt så det skulle ju passa bra. Fast vad poängen med att ses skulle vara vet jag faktigst inte...

Antingen är han klar med sitt ex och ni kan gå vidare eller så kanske ni behöver ses igen för att du ska kunna släppa och gå vidare. (alternativet samma läge som nu finns ju också, men vi struntar i det).

• Anonym (cocacola)

Muttrar lite irriterat över killar som bara skriver 1-2 meningar åt gången och lixom hoppas väcka mitt intresse. Är det så sabla svårt att skriva ett mejl??? Vad förväntar de sig egentligen? Att jag är tankeläsare? 

Kort men trevlig förstamejl är ok, men får man då ett positivt svar tillbaka med en fråga eller två kan man väl svara på dem och kosta på sig några meningar till, eller? När man svarar lika kort efter typ 3:e mejlet börjar jag bli irriterad. Vill man inte skriva så fine, föreslå en fika eller nått då... Eller tänker jag skumt?   Trött på innehållslösa mejl!

Jag är sjuk och inte på toppenhumör. 

• Anonym (cocacola)

Här går det visst inte att vara borta i några dagar utan att ni börjar slåss! Vad har jag missat mer?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!