Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-12-09 14:56:35 följande:
    Ähh jag lägger energi på att få leva ut mina fantasier istället för att läsa en halvdåligt skriven bok Tungan ute
    Det ena utesluter väl inte det andra!?
    Madida skrev 2012-12-09 16:20:15 följande:
    Spontan dejt ikväll! Var nära jag tackade nej för att jag ville hem och läsa boken . Men nej, en liten adventsfika kan jag klämma in.
    Åh trevligt! En lite uppdatering när du kommer hem sen... det vet du att vi väntar på!

I´ve been through hell, now show me heaven...
  • Night sky
    visma1 skrev 2012-12-09 18:58:36 följande:
    Se min kommentar till Madida Hur lever livet med den numera stadgade bruden då?
    Hehe, jag såg kommentaren efteråt. Jag skrev ett svar utan att ha läst de sista två sidorna eller vad det var

Jo, med mig är det bra tack! Det knallar och går.
    Hur är det själv? Blir det nån dejting?
  • Night sky
    Madida skrev 2012-12-09 19:34:05 följande:

Det var en dejt klart över förväntan. Hade bara sett ett mörkt dåligt kort på honom och så dyker han upp och är råsnygg! Dessutom charmig. Och uppe på allt så är han 4 år yngre än jag! Det är verkligen inte likt mig.
    Och 10 min efter att vi sagt hejdå skicka han ett sms med texten "Du är fantastisk" Haha! Ja jag säger då det. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa min bok
    Det där var inte illa minsann. Men det hade du ju kunnat fråga oss om....alltså det där med att du är fantastisk Kyss
    Men då får vi verkligen hålla tummarna att det blir fler träffar. Men med det utgångsläget, kan det väl inte bli annat!
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-12-11 06:22:07 följande:
    Det är en hålögd Lemmo som stiger upp ur sängen idag. Den här boken är ju helt beroendeframkallande och jag längtar tills jag får komma hem och läsa min bok. Jag pratar såklart om fifty shades of gray. Herre jösses jag tror jag måste ha drömt om Mr gray när jag väl somnat.
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-11 08:21:27 följande:
    Haha, den är grym... Hur frustrerad är du på en skala idag då???
    Madida skrev 2012-12-11 08:29:30 följande:

Haha, jag sa ju det! Han gör att man smälter som smör.
    Haha så tjejer... så ni röstar för att jag börjar läsa min bok som jag hämtade upp igår då?! Lite nyfiken må jag säga!

• Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-11 08:56:21 följande:
    Oja, börja du!
    Madida skrev 2012-12-11 09:04:16 följande:

Ja om du är redo att smälta som smör så ska du genast börja läsa. Och givetvis uppdatera oss med vad du tycker
    Ni kan det här med marknadsföring

Klart jag ska ta och uppdatera... får se om jag kommer igång med läsningen här i eftermiddag...

• Night sky
    målar havet blått skrev 2012-12-16 19:31:31 följande:
    Vaniljdrottningen.. joo jag är tillsammans fortfarande med killen jag träffade,blir ca 5 månader nu!  Han är lika tokig som jag , har aldrig haft ett så problemfritt förhållande ngnsin...bara roligt mest hela tiden;) Får väl se då hur det utvecklar sig,tar det lugnt i allafall, det är bra... Så nattens skyar har träffat ngn de va roligt att höra...är alla andra gamlingar kvar här? ;)
    Härligt MHB! Kul att höra av dig här i tråden och att det går bra för er! Lycka till i fortsättningen också!

Ja, jag har träffat en otrolig kille jag med och det går bra
    Men nu måste jag dra till jobbet!

Ha en fin söndagskväll alla i tråden! 
  • Night sky

Ljuga är aldrig bra och nej, det är inte charmigt!

• Night sky
    Näckrosen skrev 2012-12-30 09:18:19 följande:
    Hej på er. Nu var det lääänge sedan jag skrev här. Har varit inne och läst emellan åt.
    Vill bara berätta att jag hittat min prins på HP. Efter alla turer fram och tillbaka och hit och dit så fanns han bara där...
    Grattis! Ja, se Hp är inte bara skit alla gånger...gäller bara att träffa "rätt"
  • Night sky

Här var det då tjafsigt idag. Gott Nytt År och God fortsättning på er!

• Night sky
    Racer x skrev 2013-01-02 22:10:26 följande:
    ja visst är det fullt ös...
    Ja, här händer det då saker ibland!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 17:18:22 följande:
    Hade ju en sån bra dejt igår... Längtar till nästa gång vi ses... Kyss
    Men åh härligt att höra FV73, eller läsa då!
  • Night sky

Ja, inte är det lätt i dejtingdjungeln inte. Jag tror det gäller att hitta rätt. Kan vara en klyscha, men kör man på ett visst sätt i sin dejting, vare sig det är ligga på eller vara reserverad så funkar det respektive inte funkar beroende på vem man träffar på och hur den personen känner och reagerar på ens agerande osv.
    Kan bli totalt katastrof eller helt underbart för man är på samma nivå och känner och vill samma.
    Om man inte är helt manisk och skrämmande i sitt beteende förstås, väldigt extrema linjer är väl aldrig rätt sätt!

s07: Vad kul för dig/er, grattis!
    Jag har också ett förhållande med en kille jag fick kontakt med på nätet i somras.

• Night sky
    visma1 skrev 2013-01-09 19:08:58 följande:
    Precis min tanke!
    Tummen upp!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 07:58:14 följande:
    Är nog inte singel längre, tror jag.......
    Vi vill ju bara ses, hela tiden! Solig
    Ohh härliga tider! Skål
  • Night sky
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 20:21:07 följande:
    För några veckor sen åkte jag på en middagsdejt, som varade över 7 timmar . Tiden flög snabbt förbi och vi pratade om allt mellan himmel och gjord, efter 10 minuten var min nervositet borta och det kändes som vi hade varandra hela livet. När han tog min hand sen på bio så var jag fast, min hand passar som handen i handsken i hans hand.
    Nu har vi dejtat ett tag och mina och hans känslor för varandra har blivit starkare och starkare, allt känns så naturligt och vi har lika värderingar om mycket. 
    Och både två är riktiga naturmänniskor med oerhört brinnade intressen för sina hobbyn så vi förstår varandra att man tillbringar timmar varje vecka för sin hobby. 

Men vad kul att höra!
  • Night sky

Cajsasmamma: Ja, vad kul! Jag har också gått och blivit sambo med en kille jag träffade på nätet för snart ett år sen :)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!