Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Takida: Ah smart, det är chef man ska bli alltså! Några hopp upp i näringskedjan för mig men WTF det fixar jag

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-29 23:04:46 följande:
    V: allt går om man vill!
    Mja inte allt tyvärr Men nästan så
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-05-29 23:12:46 följande:
    Vem rusade snabbast av arbetskamraterna på jobbet i årets Vår Rus...? Joooooo....JAG!!!

Och nu är jag så sjukt trött! *gäsp* Men god picknick var det också! Tungan ute 
  • Vanilla ice queen

Smecker: hahaha nää In Tyler we trust ska det ju stå

MHB: Nää bäst att fånga dagen Fast känns ju rätt beige att gå hem med någon när man har känslor för någon annan. Fast det går över. Det gör det alltid Det är det possitiva med att få nobben själv jämt, man lär sig förloppet efter och tar det mindre och mindre hårt Fast fyyyy vad jag skulle vilja ha en pojkvänn nu

• Vanilla ice queen

MHB: Ja det tror jag med! Jäkla ensamhet. Alltså man är ju inte ensam så men just att ha en pojkvänn skulle vara trevligt

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-05-30 11:20:31 följande:
    Jag har egentligen lagt av, men nu skär det i ögonen..

"pojkvän".
    BARA för att retas med digDrömmerOskyldig
  • Vanilla ice queen

Har alla et liv här idag utom jag eller?! Bara jag som har tråkigt och sitter hemma och glor?

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-30 11:35:33 följande:
    V; min son har övergett mig, kan inte förstå varför men han tycker det är roligare att leka med andra barn?;) Men jag klagar inte en solstol, sol, böcker och min tlf.
    Jag vill också solstol och sol. Vi har sol men det är kallt
  • Vanilla ice queen

I morgon ska jag iväg på tvådagars utbildning i hot, våld och självförsvar. Hoppas att det är snygga herrar med på utbildningen Det LÄR det ju vara. 

• Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-05-30 11:44:16 följande:
    Vanilla..hoppas det,men här i byn är det en kvinnlig lärare ;)
    Ah, är det du som är den kvinnan eller? hahaha well vi har en kvinnlig lärare och det är min jobbar-kompis och hon ska inte instruera mig så jag håller hoppet uppe. Fast misstänker att det är de gamla vanliga killarna från huset där jag jobbar. Behöver vidga vyerna känner jag. Helgen kommer spenderas med killen jag har känslor för och på jobbet så abslout nooooo vidgning av några vyer på sikt här iaf...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!