• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2013-01-02 02:03:35 följande:
    Vad meningen är är väll uppenbar tycker jag! Inga konstigheter öht. Att kliva över en annan människas integritet och exponera i tråden är ju inte så sjukt upphetsande dock. Men att det skulle vara trams får st för dig. Håller ej med. Tror nämligen det är väldigt vanligt att folk vill skriva saker men inte vågar fullt ut just pga att det är väldigt googlingsbart (jag vågar inte tex pga patienter jag vårdar...)

Fast det går inte riktigt att jämföra tycker jag. Givetvis berättar inte jag heller allt i detalj alla gånger men nu pratar vi om en specifik situation. Och jag må vara helt tappad men jag ser inte alls varför det är uppenbart att man gör som MrC gjorde.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Dejt inbokad om 1 timme. Ibland ska man inte planera så mycket utan bara säga ja tack

• Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-04 11:32:57 följande:
    Madida: Härligt Någon du träffat irl?

Nej. En kompis arbetskamrat
  • Madida

Cola, skönt att höra att det är bra med dig.

Kan informera om att dejten inte var en höjdare. Men nu är det gjort och jag går vidare

• Madida
    Cocacola skrev 2013-01-06 12:53:38 följande:
    Funderar lite över folks läskunnighet efter en vända till tvättstugan. Det saknas tvättschema just nu och någon hade skrivit upp sig själv på en egen lapp istället, vilket mkt väl borde fungera MEN så här såg det ut:

Person 1 bokar 15-18 allt väl

Person 2 bokar 17-19 ??

Person 3 bokar 12-16 Kan folk inte klockan?

Haha! Blir kul att se hur de ska lösa detta :)
  • Madida
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:29:31 följande:
    Hade en helt underbar dejt igår.

Åh så härligt att höra!
  • Madida
    visma1 skrev 2013-01-09 16:23:15 följande:
    Det är frågan om man vill att en kille ska bli intresserad av en eftersom man är "svår"? Jag gillar inte alls regler, tänker inte ändra mitt sätt alls. Sen kan det ju vara bra om man har någon slags känsla för hur man beter sig och inte trakasserar personen men det hör till allmänt hyfs.
    Så tänker jag också, oftast. Men då och då kan jag känna att det känns dumt att skrämma iväg ett guldkorn bara för att jag är ivrig som ett barn på julafton. Å andra sidan blir jag så sällan ivrig så när det väl händer vill jag bara bubbla ur mig allt

Hmm, inte lätt...  Solig 
  • Madida
    visma1 skrev 2013-01-09 16:28:41 följande:
    Men på vilket sätt skrämmer man iväg någon som redan är intresserad av en? Om jag är intresserad av någon vill jag ju höras med den personen.
    Det tror jag är lätt att göra. Han kanske inte kommit lika långt i sina tankar och känslor? Eller så är han en mer reserverad person än mig?
  • Madida
    Michael08 skrev 2013-01-13 17:58:33 följande:
    :) Du va verkligen något helt extra:) 

Visst är hon, vår lilla pärla
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!