Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-01-10 20:42:30 följande:
    Det kan vara bra om det hjälper dig. Mig har sånt aldrig funkat på. Jag har testat mig igenom ett par olika SSRI och även SNRI utan någon som helst förändring så jag la ner det där.
    Vissa är okänsliga för serotonin-påslag, ca 0.1% av befolkningen, så grattis!
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:45:14 följande:
    Hur kan du veta sånt?
    Tja.. jag är allmänbildad? Oskyldig
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:46:19 följande:
    Pluggar du nån typ av medecin utbildning?
    Dags att byta avatar känner jag..
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:47:10 följande:
    Ja eller hur, näää
    Bättre så?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:56:35 följande:
    Tror det är vanligare än vad man tror med antidepressiva.
    Tyvärr!
    Fast behöver man och det hjälper så är det ju väldigt bra!

Jag har ätit det till och från sen jag var 13, nu har jag klarat mej från det de senaste åren vilket känns skönt      
    Drygt 1/4-1/3 av  befolkningen tar det någon gång i sitt liv. Det har sänkt självmordsfrekvensen med drygt 25-30% (beroende på hur man räknar) på 20 år.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 21:01:41 följande:
    ja då är det inte lätt att hänga med, satt själv precis i telefon Drömmer + att jag sitter och chattar på msn Oskyldig
    Får ibland pausa msn för att hinna med.. Flört
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 21:05:41 följande:
    ja det gör jag med fast det är lite jobbigt att pausa när man pratar i telefonen, kan ju inte gärna säga du killen vänta lite jag måste bara läsa och skriva i en tråd
    Det är därför jag aldrig pratar i telefon. Enbart.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-01-10 21:04:45 följande:
    Jag vill inte vara en partydödare här i tråden, ville bara berätta lite hur det ser ut för mig just för tillfället. Jag älskar humor och vill gärna ha det kul omkring mig. Vill gärna vara positiv och försöka lösa problem istället för att bara acceptera saker och ting. Men ibland blir det för mycket negativa saker omkring en och då är det lätt att man ramlar ner i hålet. 
    Det är absolut vanligt att trilla ner i hålet, bra mycket vanligare än man tror att folk har olika diagnoser. Min f.d. svägerskas man har en syster som varit bipolär i väldigt många år.. han visste ingenting förrän bonusgrabben fick diagnosen. Det är ganska tabu-belagt att må dåligt, tyvärr, alla skulle tjäna på att man var mer öppen med det. Tyvärr är det svårt, det sitter långt inne att svara annat än "Tack, bra" på frågan "Hur mår du?".
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 21:10:58 följande:
    ok det förklarar ju saken
    Det är därför jag aldrig ringer efter dejten.. konstigt nog verkar tjejerna bli sura? Obestämd
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-10 21:20:42 följande:
    BooYah är full av onödigt vetande:)
    Skäms FÖRLÅT!! Fan.. hur många gånger skall jag be om ursäkt egentligen?! Jag HAR inte hittat bimbo-knappen än, men jag jobbar på det!! Gimme a break ffs..

Tungan ute

Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!