Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-02-26 20:06:50 följande:
    Så sitter några ensamma stackare kvar här..
    Jag gick och la mig i sängen vid fem-tiden för att läsa en bok. Men det var skönare att dra täcket över mig och blunda lite. Och nu är klockan plötsligt över åtta  Förvånad
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-26 20:29:34 följande:
    Nja, han är lite väl för på om man säger så.  Han känner nog mer för mig än vad jag känner för han.
    Ja vi har träffats en del i veckan nu när jag har varit barnledig.
    Är han för mycket på, är ni väl träffas? Eller är det även utanför, typ ringer mycket, sms:ar, mejlar?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-26 20:50:26 följande:
    han är för på när vi träffas, och en del sms också förutom när jag är med kompisar, då skickar inte till mig förutom när han går och ska sova.
    Är det ett kontrollbehov, eller är han bara så himla överväldigad av känslor över dig, så han kan inte låta bli dig?  Drömmer
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-26 20:53:28 följande:
    .... kan ju säga det var väldigt skönt när jag var hos min kompis från igår eftermiddag till idag på eftermiddagen.
    Oj  Obestämd
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-26 21:00:25 följande:
    Han är väldigt trevlig och gullig och så.
    Men skönt att få lite luft och andrum  Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-26 21:05:20 följande:
    Bihåleinflammation, virus, svårt att andas och lite annat, jag har dragit på mig rubbet jag hoppas på att slippa vara hemma två veckor iallafall fy fan vad trist, och jag missar mitt stora framträdande för vår VD nu för att jag är sjuk
    Fan vad typiskt, hoppas du kommer på fötter snart. Kan du inte köra ditt framträdande via länk?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-26 21:07:09 följande:
    Ja det är det. Har nu lyckats att bygga upp mitt socialaliv som mitt ex sabade för mig och det vill jag inte ska hända ingen.
    Släpp för allt i världen inte det, så himla viktigt att ha det. Det är faktiskt ett andrum ibland
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-26 21:23:41 följande:
    Ingen röst så jag kan inte prata utan att låta som Happy Feet!
    Eller das klaine krokodil  Skrattande
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-26 21:24:10 följande:
    SkrikandesSkrattande
    Ska vi se vad man kan läsa mellan raderna här............. full och go, mycket prat om killar, skål igen...
  • Glädje58
    Anonym (snygg/stygg) skrev 2012-02-26 21:42:01 följande:
    men lägg ner nu, så bara för att jag inte klarade de så är jag omogen eller? han fick inte fram ett ord och de är inte så kul att inte höra vad han säger, det va liksom inte lite stamning. tycker du va taskig nu.

tycker också synd om killen och jag va trevlig mot honom. 
    Ta inte åt dig s/s  Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!