Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ibland gör det jävligt ont att bli kallad för idiot.

• Cocacola
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-10 20:55:43 följande:
    Jag har också dejt på torsdag, pirrigt värre! Men efter några misslyckade dejter håller man ju pirret nere så att säga hihi. Men han verkar toppen, hoppas att han är det i verkligheten också.

Vanilla ice queen skrev 2012-07-10 21:00:31 följande:
    Åh madida jag skulle aldrig palla en sån bjällra! Skulle vara ett nedra plingande på den

Har är det också dejt inbokad
    Lycka till båda två! (och såklart Lemonina också, men henne har jag redan lyckönskat hopppas jag om inte förvirringen är total), Kul med lite fler dejter i tråden.  
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-10 21:22:05 följande:

Va vem har gjort det?

Exet. Det kändes dumt nog förbannat oväntat. Kanske för att han de senaste veckorna varit som den han en gång var. Ont gjorde det iaf och det känns väl inte direkt jättebra att ha lämnat över barnen till honom nu.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-10 21:49:50 följande:

Det är tufft när ens ex kallar en fula saker. Den man en gång litade på och gick till när det var något. När det försvinner så är det lätt att man känner sig ensamast i sverige (för att citera Kent lite ) Iaf har det varit så för mig! Kram på dig och du är ingen idiot men det visste du nog redan För i denna tråden finns det bara slampor

Jo, fast det ligger ju så mkt mer bakom. Så tragiskt hur allting blev, hur vi en gång hur och hur allt som hänt påverkat oss. Rynkar på näsan

Jag kan nog vara rätt mycket men ingen idiot. :P Just det ja... slampa var det. Skrattande  
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-10 22:24:27 följande:

Nu vet du varför han är ett ex. Men som Vanilla säger du vet ju redan att du inte är en idiot!

Haha, det finns betydligt fler anledningar till det. Klurar mest på varför han inte blev ett ex för många år sen eftersom jag inte direkt sluppit höra en massa skit dagligen de senaste åren... Men egentligen vet jag redan varför.
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-07-10 23:01:27 följande:
    Har hittat en sån härlig butik i gbg med spännande kryddor. Köpte åtta förpackningar med kryddor

Vad blev det för några och vad ska du laga för något med dem?
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-07-10 23:02:20 följande:
    Jag vill också dejta. Har mitt objekt klart... nu är det bara väntan på att komma tillbaka till Sverige först! Tungan ute

Haha... Vilken inställning xD
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-11 00:23:00 följande:
    Ja i den här tråden finns det inga idioter bara slamporFlört

Hmm... hur lång tids inaktivitet får man ha? Obestämd
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-10 23:41:15 följande:
    Så nu har jag frågat den intressanta charmiga killen som ska flytta om han vill träffas. Jäkligt dumt kanske och har ingen aning om han vill men det återstår ju att se.
    Har inte riktigt bestämt mig för om det vore bäst om han svarade ja eller nej. Men den som lever får seSkrattande 

Tänk om du har rätt i det duskrev förut då? Att du faller rejält? Nåja, det blir nog bra på något sätt även då. Flyttar han lixom tillfälligt och har tänkt komma tillbaka eller är läget ännu värre?
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-07-11 00:34:03 följande:
    heeeyyy handsome hur måår du?Flört

Kyss

Skulle kunna svara en hel novell på den frågan men orkar inte, förkyld, trött, sur, bitter och elak täcker dock in det rätt bra om man ska ta det kort. Ledsen, ensam och funderande funkar som alternativ. Nåja, det är inte fullt så illa som det låter, tror jag. Börjar få tillbaka humorn iaf. Fast jag har också pga en del händelser inom senaste dryga veckan (då jag förövrigt sovit större delen av tiden) börjat ifrågasätta en hel del av de beslut jag tagit kring hur jag vill ha det framöver.

Hur är det själv?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!