Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
...... eller är det så att vi, som oftast, blir så osäkra på våra egna känslor när det gäller kärleken?
...Jag är så himla trött och besviken på nätdejting, det händer ju fan inte ett jäkla dugg. Det värsta är att när jag skaffade ett konto till, bara för att kunna snoka lite grann mer anonymt, så fick jag mejl från flera stycken. Den profilen jag skapade var en riktig tölp med taskig kvinnosyn. Ja ja, världen är bra konstig.
Jag kommer träffa en kvinna irl, det vet jag...
Jag mejlade några stycken som inte hade foto alls. Kunde vara spännande att prova. Givetvis så har jag inte fått några svar...
Tänk så lite man vet.
Det gäller att inte ligga på latsidan om jag ska upprätthålla den bilden

Men du är väl inte intresserad av oseriösa, eller är du? Killar i din ålder blir väl förskräckta och förvånade när de hör talas om men efter en förlossning, kan jag tänka mig...
Tre år, det är väl en härlig trotsålder :)

Stoppa pressarna! Nu har en kvinna besvarat mitt mejl som jag skickade idag. Och inte bara det, vi har skrivit säkert fyra gånger fram och tillbaka. Jag är så lycklig. Tror att jag ska säga upp mig från jobbet och börja predika för människor hur bra det är med nätdejting :)