Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

mikipiki skrev 2011-09-16 20:58:18 följande:
    Tackar Glad Känner mig ändå helt lost och jag tror jag övertolkar allting som skrivs till mig också. Killen som jag kände att jag klickade med har inte hört av sig nu på rätt många timmar, men han har varit inloggad. Möh, han som verkade så omtänksam o fin...
    fast jag är inloggad från min mobil så det ser ut som om jag är inloggad helat iden men jag sitter inte o glor på mobilen i timmar!
    Känns som om många har bråttom o vill att killarna ska svara direkt, alla kanske inte har tid med det?
    Ta det lite lugnt, han kanske är på släktmiddag
  • Anonym (ny)

jag har haft mailkontakt med en kille några veckor, skulle setts i veckan men det blev inställt pga att jag var sjuk. Vi verkar rätt lika och han planerar för framtiden fast vi inte ens setts
    Den där kemin säger ju dock allt...det är svårt att veta hur det funkar, hur lika man än är om man inte har någon kemi...nu satsar vi på dejt nästa vecka och hoppas att kemin finns där också

• Anonym (ny)

Jag vill bli kär! Men när man varit tillsammans ned någon i många år som man var tokkär i och gjorde allt för så är det svårt att förstå hur man ska bli lika kär igen men man hoppas ju!

• Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 12:32:43 följande:
    Jo det var mysigt, måste säga att jag känner mig ovanligt avslappnad med honom, både i och utanför sängen Ska snart börja röra på mig för att åka till honom =)
    var det er första dejt??
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 12:52:45 följande:
    Nej det var vår andra  dejt, vi träffades för  första gången i torsdags, idag är vår tredje dejt.
    aha snabba ryck! hoppas det går bra ikväll!
  • Anonym (ny)
    giftgrodan skrev 2011-09-18 21:19:46 följande:
    jag kan förstå din fråga, men det är lite konstigt att den bara ställs om folk man träffar på internet och inte folk som går hem med någon random från krogen och har sex.
    precis. det har ju liksom hänt att man följt med nån hem från krogen när man var ung och dum och det är ju verkligen helt galet!
  • Anonym (ny)

Har bestämt en dejt på lördag med ett span från MP som jag pratat med i säkert 1 månads tid om inte mer. Skulle setts förra veckan men jag blev sjuk så det gick inte. Nu har vi bestämt promenad på lördag kväll...vet inte om det är bra eller dåligt men han har byggt upp väldigt stora förväntningar på dejten. Jag har inga direkta förväntningar för jag tror inte att jag kommer kunna bli kär på läääänge haha men jag hoppas jag har fel och hoppas jag blir träffad av blixten

• Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-09-20 12:39:46 följande:
    Hje alla, jag vill bara skriva några uppmuntrande ord i jakten på den stora kärleken. Jag träffade min sambo/fästman via mötesplatsen för tre år sedan, nu har vi hus och en uderbar liten tremånaders son tillsammans. Nätdejting funkar! Lycka till därute allihopa
    jag träffade också min man genom nätet...varade i 6 år, två barn o giftermål, hus och allt gemensamt...nu är jag och letar igen
  • Anonym (ny)

JAg tycker det är lite jobbigt att han jag bara messat med verkar ha fallit för mig, tänk om det blir platt fall på lördag han säger att han inte försöker ha för höga förhoppningar men...
    jag försöker bara vara mig själv så får vi se hur det går.

vore ju trevligt att bli kär igen

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-20 18:25:58 följande:
    Jag tycker det är märkligt att folk kan "falla för" nån de aldrig träffat. Och jag hade nog blivit lite besvärad om jag märkte att en kille jag aldrig träffat verkade ha fallit för mig.

Sen är det jobbigt när man märker att den andra har enorma förväntningar, orka leva upp till dom Flört

Fast detta kan så klart bli hur bra som helst! Jag försöker nog mest uttrycka att jag förstår hur du menar
    eller fallit o fallit. han sa att han HOPPAS han faller för mig när vi ses, men han är väldigt på...det gör ju att man själv blir lite hmm vad ska jag säga, orolig att man inte ska gilla honom när han verkar trevlig i övrigt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!