Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-26 21:59:21 följande:
    Typiskt, nu när jag ville skriva ett inlägg så hakar internetuppkopplingen upp sig
    Ser iaf ut som att du skrev ett inlägg... Flört
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-26 22:26:47 följande:
    Rättviks marknad Flört
    Haha, ja kanske det. Har faktiskt aldrig varit dit fast jag tänkt massor av gånger. Blir det av i år får vi väl ses om vi är där samtidigt
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-26 22:45:38 följande:
    Näe jag ändrar mig nu. Jag ska fan på liseberg och ha roligt istället för att låta någon annan styra över hur man mår. 
    Ni får dras med mig och mina humörsvängningar ett tag till iallafall.
  • Cocacola

Äh, Smecker tog den bara för att jag råkade hamna i ett videosamtal med en canadensare istället Skrattande Jag bjuder på det! Flört

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 23:05:57 följande:
    Hon försöker bara impa på oss, egentligen satt han i en kanot i vardagsrummet i sin lägenhet i Knivsta.

Haha, nej då. Det råkar vara en helt underbar canadensare, boende i canada och gift med min kusin. Skrattande
    Cocacola skrev 2012-04-26 23:07:10 följande:

Sorry Lemonina, datorn äter upp min text för tillfället, mkt irriterande!
  • Cocacola

Äh, uppdatering av läget!

Fikat med mina barn på stan, och på fiket fanns två bebisar, varav en på max nån vecka - sååå gullig! Vilket jag påpekade för barnen varpå äldsta kontrade med att om jag vill ha en bebis är det bara att jag hittar någon ny att gifta mig med och skaffar en. Hur ska jag tolka det tro? Drömmer Vet för övrigt inte om jag ska tala om för honiom att man inte behöver vara gift för det, men å andra sidan tycker jag att han låter så gulig när han tror det...

Sen har jag min första barnfria natt i natt. Känns väldigt ovant. Men med tanke på hur jag känner mig tror jag faktiskt att jag kan sova. För nog är jag trött, och sömnig - bra det med tanke på de senaste veckorna. :P Men det är väldigt tyst och tomt här.    

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-26 23:13:48 följande:
    Jag måste lägga mig,ska upp i morrn, men det känns inte tryggt alls..skulle haft en shäfer här....;((
    See ya...

Varför inte tryggt? och var du tvungen att kriva så, nu börjar jag ju tänka på att jag är ENSAM här... Läskigt ju!
  • Cocacola

Förresten måste ni hålla med om att det är rätt kul att en tråd om våtsetvetter legat bland hetate debatterna hela dagen. Jag tycker att det var riktigt praktiskt, kom äntligen ihåg att fylla på med ett gäng från rätt ställe så nu lär jag inte ha slut på dem på ett tag. Tur det!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!