Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-01-29 19:37:56 följande:

Med samma person eller? najs haha
    Cool
    s07 skrev 2012-01-29 19:45:14 följande:
    Isnogood-
    Wow, när är bröllopet?
    Har inte friat än

Jupp, en o samma person, faen...visste inte att det fenns en till person där ute som var lika tokig som jag

Men attans vad vi har babblat...om ALLT...känns som om vi kännt varandra i flera år      

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    starchild81 skrev 2012-01-29 20:05:08 följande:
    haha jasso =) du kanske väntar på ngt bättre^^^ Fan va jobbigt jag har det nu, gissa vem som har ångrat sig....  Jooo hon exet eller hon jag dejtade, hon håller fan på att fylla mitt sms minne med  kilometerlånga "hej förlåt" meddelande..... Hur &%/E¤_" tänker ni tjejer egentligen......

Gaaaah jag skall nog bli bög eller nått får ta det blå pillret....... *s*  

Ne skall inte falla för frestelsen grrrrrr  Trodde alla här dejtade minst tre i veckan ju =P
    Kan säga att karlar kan vara PRECIIIIIIS lika

Mitt ex fick för sig helt plötsligt att jag viiiisst var precis den rätta för honom o han lovar guld o gröna skogar varje dag nu...konstigt nog så startade det för 1.5 veckor sedan... Obestämd  
  • Isnogood
    starchild81 skrev 2012-01-29 20:18:36 följande:
    Haha så då e jag inte ensam iaf ;) hur gör du för att inte falla för frestelsen? Hon e ju så sjukt snygg så det e jobbigt för lilla Ante här..... 
    Tja...för mig så handlar det om bra mycket mer än ett utseende...och eftersom jag nu träffar en annan och jag vet vad jag hade förut, som inte fungerade... Ja, då är det ju inte så svårt.
  • Isnogood

O så kan jag säga att han inte riktigt visade sig vara den sortens person som jag trodde att han var... Obestämd

Hade min dotter hemma en kväll (flyttade från mig till sin pappa i somras då hon har kortare resväg till gymnasiumet från honom...), vi skulle umgås o prata om allt som hänt o bara vara...
    -O han tyckte att jag inte hört av mig så mycket, han blev orolig för att det var något fel mellan oss...osv...

(jag hade då under kvällen skickat 4 st sms....)

Min son reagerade även på att han under helgen inte sett killen dricka någonting annat än öl....

Han var jättego på alla sätt o vis...förutom dessa... De gav mig stora tankebubblor om vad det var jag gav mig in på... Har levt i kontrollerande förhållanden, fixar inte något som är i närheten av det

Hoppas det går bättre för er andra              

• Isnogood
    Night sky skrev 2012-02-08 16:59:38 följande:
    Är det bara jag som retar mig på mina vänner på facebook och alla deras glada, klämkäcka, lyckliga statusuppdateringar som strömmar in hela tiden!? Foten i munnen
    Om man ändå fick sånna... Själv har ja "väggen" full av :

At busshållsplatsen

Dricker kaffe o läser en bok

Lagar mat

osv i all oändlighet....

Så, jag gör helt enkelt tvärt om, öser in musiklänkar, dåliga vitsar o knäppa kommentarer             
  • Isnogood

"Hur överleva nätdejtingljungeln?"

Jo, man sållar sållar sållar sållar o sållar...o sen sållar man ännu mera, o säkert ytterligare några gånger... Sen, kanske man går på några nitar, och då förhoppningsvis kanske lär sig något av dem...

Och, har man lyckan med sig...ja då står man där sen, lyckligt förälskad och nybliven sambo med en tok som passar en själv     

• Isnogood
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-20 23:20:23 följande:
    Its no good: Shit är ni sambos nu alltså? Berätta!!!

Jaa...ja, va tydligen inte värd att leva utan Oskyldig

Vi hittade tillbaka till varandra och då blev det ALLT på en gång nästan, så, nu bor han här med mig, min son o alla djur      
  • Isnogood

Om man överlever...så blir man definitivt mer hårdhudad och fullt medveten om vad man INTE vill ha... Tyst

• Isnogood
    lemonina skrev 2012-10-16 22:26:08 följande:
    En konstig känsla har krypit på mig att jag kanske vill ha en pojkvän ändå. Kanske håller på att bli sjuk. Obestämd
    Hoppas jag mår bättre i morgon igen. 

Skål Krya på dig
  • Isnogood
    DrManhattan skrev 2012-10-16 22:27:02 följande:
    Ja eller iallafall så kanske man inte slänger sig med huvudet före in i något igen.

Man kan ju alltid hoppas på att det "blir bättre" sen

Och inte låta sig dras med av minsta lilla lustkänsla Skäms 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!