• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-02-17 00:25:30 följande:
    Det löser sig nog snart för dig, fått uppfattningen att du varit ganska nära att träffa någon ett antal gånger. Någon som inte kommit riktigt över någon annan och lite avstånd och sånt. 
    Vilken otur med killar som bara är otrogna. Fast labil känns än värre  

Ja, jag har en tendens att dra till mig män som antingen bara vill sätta på mig eller som efter ett tag inser att de inte är färdiga med sitt tidigare liv.
    Och så har vi kategorin som jobbar så förbannat mycket att de inser att jag inte får plats i deras liv
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:42:34 följande:
    Kör du med andra sociala träffar eller liknande, hobby, föreningar och sånt?
    Nepp, de hobbys jag har är "ensam-hobbys"
    Sen jobbar jag ärligt talat väldigt mycket och väldigt oregelbundet. Och jag är inte jätteförtjust i att gå ut.
  • Madida
    Madida skrev 2012-02-17 00:47:31 följande:
    Nepp, de hobbys jag har är "ensam-hobbys"
    Sen jobbar jag ärligt talat väldigt mycket och väldigt oregelbundet. Och jag är inte jätteförtjust i att gå ut.
    Sen träffar jag så klart vänner. Men där är ju inga nya människor inblandade
  • Madida
    Cosan skrev 2012-02-17 00:42:07 följande:
    Det är nog bara slump och otur. Rätt vad det är så vänder det.  
    Det tror inte jag, faktiskt. Där måste finnas nån anledning till att jag främst drar till mig en viss typ av män. Och jag försöker lista ut anledningen
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-17 00:49:18 följande:
    Ska man då ge fan i att ligga innan allt är solklart? Eller ska man ge utlopp för sin kåthet när den är där så att säga?
    Klart man ska ligga om man vill ligga.

De flesta av de män jag syftar på i mitt inlägg är män som redan från början gör tydligt att de vill sätta på mig men inte mer.

Jag har väl också hamnat i säng nån gång och sen avslutat det. Det är sånt som händer..
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-17 00:56:22 följande:
    Ah, så du vet typ om det? Eller vadå?
    Ja, men jag träffar ju inte dom
    När jag skrev det så var det som svar på Glädjes fråga om jag får många mail på dejtingsidorna. Och jag får en del men de flesta gör klart att de vill sätta på mig. Dessa träffar jag inte.
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-17 00:55:20 följande:
    Jag är en väldigt osäker person. Osäker på tjejer, osäker på vad man tycker om mig. Min självbild är tydligen väldigt trasig (fråga Legacy).
    Är du?!? Har du?!
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:57:21 följande:
    Det är säkert så Madida. Har du läst den där boken "Hemligheten" eller vad den nu heter?
    Jag började läsa i den. Fick den av en sååå omtänksam vän Men jag gillade den inte. Kanske borde ge den ett nytt försök..
  • Madida
    Cosan skrev 2012-02-17 00:59:46 följande:
    Nej vad jobbigt om det är så, fast det räcker ju med att du tror det är så, så blir det lite jobbigt för dig. Det är inte så att det är du som blir intresserad av dessa typerna och ignorerar de som skulle passa dig bättre?

Jag får bara ett intryck av att du verkar vara en söt, klok och omtänksam kvinna.  
    Det är mycket möjligt. Det är ju det jag försöker reda ut Men när jag snackar med andra tjejer som är singlar verkar de inte få alls lika många mail som tydligt uttrycker att de vill ha sex.

Jag blir väldigt sällan intresserad av en kille och 98% av alla mail jag får känns sååååå tråkiga.

Så gulligt av dig! Tack så mycket!
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-17 01:02:51 följande:
    Vad tror du att jag har för självbild?
    Inte bekväm med att svara på det här, inför alla.

Dessutom känner jag dig inte alls utan kan bara utgå från de inlägg jag sett dig skriva här
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!