• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-02-19 19:45:25 följande:
    Vilken tur att jag har tjuvläst lite på jobbet, inte lika många sidor att läsa ikapp nuSkrattande
    Och gällande hur länge alla varit singlar så ligger jag i lä... har vart singel i nästan 5 år. 
    Men dejtar ju en man nu så känner mig inte särskilt singel längreHjärta

vad skoj, hur länge har ni dejtat nu?
  • Heidi1
    takida skrev 2012-02-19 19:59:16 följande:
    Vi har bara dejtat sen runt jul, så inte särskilt länge egentligen. Men länge för att vara migFlört
    Och det känns väldigt seriöst från båda hållGlad

Vad skoj, grattis {#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-19 21:53:56 följande:

Varje gång jag ser ditt namn nu så tänker jag på bowling och glass. haha skön association va

Hehehe
  • Heidi1
    Madida skrev 2012-02-20 01:15:15 följande:
    På tal om något helt annat:

Minns ni namnet på alla ni haft sex med? Hade en diskussion med min kompis om detta och är nyfiken på era svar

Nej
  • Heidi1
    Madida skrev 2012-02-20 01:15:15 följande:
    På tal om något helt annat:

Minns ni namnet på alla ni haft sex med? Hade en diskussion med min kompis om detta och är nyfiken på era svar

Nej
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-20 06:22:01 följande:
    Typiskt, precis när jag har lovat mig själv att skita i att skriva till någon på hp och bara invänta att någon hör av sig, så snubblar jag över en som verkar helt underbar. Vad gör jag då? Jo skriver till henne... Så var det med det löftet. Fan, det går inte ens att lita på mig själv nu för tiden...

Hehehe det löftet är bra att du inte håller, klart du ska maila om du ser någon intressant kvinna på hp.

Hoppas att du mår bättre idag. Kram 
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-20 08:29:35 följande:

Godmorgon på er!

Lite status från helgen: var ju på dejt i fredags, blev en 5 timmars dejt med en massa rödvin och mat.
    Vi pratade på , en enkel , pratsam och lugn kille som är helt tväremot mitt ex och precis en sådan snubbe jag behöver i mitt liv.
    Vi har mycket gemensamma intressen och han har barn, varannan vecka men här är allt lugnt och bra och han jobbar en hel del och har träningen som intresse och han gillar kultur.. kan inte begära mer:)
    Men vi hade en trevlig kväll helt enkelt och jag tar allt i min takt och bara njuter just nu.

Igår var vi på bio så vi sågs igen och det var lika trevligt då, han är en gentleman som tom följde mig till dörren då han inte ville att jag skulle gå hem i mörkret i Malmö själv..

Till saken är att vi hade mycket kontakt per mail och telefon i somras men vi såg aldrig då han var tvungen och backa för han kände sig ej på banan efter sin separation ( tack för en som kan erkänna o ta tag i det). Så det kanske är rätt tid nu eller så är det en bra vän jag funnit..

Just nu känner jag inte att jag vill hoppa på honom direkt utan ska lära mig av tidigare misstag att bara softa så får vi se.
    Han har sina barn denna vecka och ev kunde vi ses på  onsdag men han får ta iniativet och återkomma.
    Dock så somnade jag med ett leende på läpparna när man fick ett godnattmess där han skrev " Tack för en grym kväll"..

Har en dejt imorgon men ska skjuta upp den känner jag.. vill se vad detta är, kan inte koncentrera mig på flera samtidigt.. fungerar tyvärr inte för mig..

Härligt att du har haft en bra helg. Lycka till!
  • Heidi1

Om ca 3 timmar blir man barnledig ända till söndag. Kommer kännas konstigt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!