Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu ska jag tappa upp vatten i badkaret och ta med en bok att läsa. det är jag värd. Fick även lite polarisering och healing tidigare idag. Kände att jag behövde detta för att ta mig upp igen.

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-27 21:38:43 följande:
    Somna bara inte i badkaret
    Har jag inte hört av mig innan midnatt får Legacy ringa och kolla mig Glad
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:37:51 följande:
    Nu ska jag tappa upp vatten i badkaret och ta med en bok att läsa. det är jag värd. Fick även lite polarisering och healing tidigare idag. Kände att jag behövde detta för att ta mig upp igen.
    Det går inte att säga nej när en 18-åring vill hålla mig sällskap, Highland Park  Flört
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:37:51 följande:
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:44:15 följande:
    Har jag inte hört av mig innan midnatt får Legacy ringa och kolla mig Glad
    Nu är jag tillbaka igen Glad
  • Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-02-27 21:57:41 följande:
    Ta inget foto av dig själv liggandes med skrevande ben och skum strategiskt placerat bara! Eller jo, du kan väl ta bild om du vill, men lägg inte ut den på din profil!

Ett av mina värre ögonblick var när just en sådan bild uppenbarade sig på en killes profil, jag blockade direkt!! Kräks
    Jag använder inget skum, har bara olja i vattnet Glad   Det blir bäst bilder så  
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-27 23:13:36 följande:
    Men suck! Vem börjar ett mail såhär?

Hej! Hur är det med dig? Kunde inte låta bli att skriva till dig - vacker! Antar att du brukar få många komplimanger? Själv är jag ytlig, allmänt oduglig och definitivt inget att ha i sängen... trots välskapta verktyg! :)
    En som tror att han har en underbar humor och att tjejer faller som furor när de får syn på ett stort verktyg

Undrar vad han har för verktyg?  Skruvmejsel? I want to screw you 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-27 22:46:51 följande:
    Det var jag som fick cocilanan! men Heidi du får säga till om du vill ha lite av mig
    Cocilanan spar vi till festen Flört
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-27 23:26:54 följande:
    Hade jag varit på rätt humör hade jag kanske kunnat tycka att början var liiite rolig om han skippade det där med stort verktyg. Så avtändande!
    Du kan ju svara att du redan har ett verktyg och det går på batteri  
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-27 23:13:36 följande:
    ... Själv är jag ytlig, allmänt oduglig och definitivt inget att ha i sängen... 
    Men tänk om han nu var ärlig?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-28 11:08:12 följande:
    .... Ska nog ta och göra om lite här hemma, något enkelt bara - har inte tid med större projekt. Tips och idéer?   
    Möblera om, måla nån vägg eller hela rummet, alternativt tapetsera om. Finns det något som inte fungerar så bra praktiskt hemma, som du kan förbättra?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!