• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2013-02-24 01:12:27 följande:

Ja man blir ju mörkrädd. Såklart man vill ta en fin bild av sig själv men samtidigt inte än där man väger tio kg mindre eller är solbrun när man i själva verket är genomskinlig. Dejten går ju i sådant fall förbi när vi ska mötas upp haha. Kan ni tänka er!!? man står och väntar på stan och ser pesonen som ser helt oförstående ut när man ser honom ögonen med en blick som säger "hallå det är ju jag" Skräckscenario!!
    Men usch! Hoppas verkligen att det är väldigt väldigt få folk som skulle göra nåt sånt
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Cocacola skrev 2013-02-24 10:02:48 följande:

Hahaha! Lovely!
    Ja, det var en mycket bra idé från min sida om jag får säga det själv Gärna sån polaroidkamera (stavning?) där mn kan skriva numret på baksidan. Så kan man sitta och välja dagen efter.
  • Madida
    ander25k skrev 2013-02-24 11:21:52 följande:
    Ärliga bilder är det få som har , har som stött på allt för många där bilden är för gammal , och motsvarar inte förväntningarna , då är dejten redan då förstörd , kan man inte vara ärlig från första stunden , så finns inget hos mig att hämta .
    Har tillomed här bilder så man ser hur jag ser ut , ingen ide att vara anonym för min del .

Jag har så ärliga bilder som jag kan. Och jag hoppas att folk tycker att jag ser ut som på mina bilder Men sen är det klart att som jag ser ut på min profilbild ser jag kanske inte ut hela tiden. Däremot försöker jag tänka på att inte bara ha bilder från festligare tillfällen då hår och smink är extra fixat, för så ser jag def. inte ut hela tiden Jag tror jag är ganska lik min profilbild här på FL. Hoppas det
  • Madida
    ander25k skrev 2013-02-24 12:06:40 följande:
    Sådana kort är OK ,vanliga fest bilder talar en sanning , dom andra bilderna gör inte det  men många har just bilder , som är retuscherade 5 -6 år gamla och riktigt stylade av proffs .
    Gamla retuscherade bilder skulle jag aldrig lägga upp, då hade jag bara varit skitnervös är jag skulle gå på dejten. Jag har nog iofs någon bild som är äldre men då har jag skrivit det.
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 12:08:40 följande:
    Hahaha eller hur, man gör ju grimaser och har en mimik i ansiktet irl vilket så klar gör att man inte ser ut som på en stillbild. Många blir ju sjukt olika sig på bild än irl... Ingen har klagat på mig iaf Men Nää jag ligger inte välsminkad i soffan med sängkammarblick 24/7
    Hahaha, precis! Skulle man se mig exakt just nu så skulle man nog inte tycka att jag var lik min profilbild här. Rufsigt utsläppt hår, inget smink, alldeles säkert nåt skrynkligt kuddmärke på kinden, mjukisbyxor, linne, stora fluffiga inneskor och inte det minsta förförisk blick
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 12:18:28 följande:
    Madida: Hahaha samma här! Flanelpyamasbyxor, linne, ingen behå och lilla My toffs på huvudet och till det INGET smink haha!
    Damn vad vi är HETA!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Madida
    Heidi1 skrev 2013-02-24 12:41:14 följande:
    Samma här. Mysbyxor luvtröja och inget smink. Sen är man bakis också.
    Haha, tänk vilken mysig söndag vi hade kunnat ha, du jag och Vanilla, om vi alla bodde i samma stad. Soffhäng, film och godisätande
  • Madida

Haha, på tal om mössor. Det var en period då syrrans handsfree inte fungerade. Då brukade hon ta på sig mössa inomhus, knyta den under hakan och spänna fast telefonen där så att vi kunde prata i telefon länge utan att hon behövde hålla luren

• Madida
    takida skrev 2013-02-24 18:31:15 följande:
    Haha, vilken syn Skrattande
    Ja, var det nån granne som såg så lär dom ha undrat. Mössor som går att knyta under hakan brukar man ju ändå inte knyta så att säga. Och definitivt inte inomhus med en telefon fastklämd.

Men jag såg faktiskt en utländsk kvinna på stan häromdagen som hade en sån där sjal (vet inte vad det heter)  på sig och en telefon fastklämd där. Hon gick runt så och snacka i telefonen
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 18:40:01 följande:
    Hahaha vilken smart telefonlösning
    Smarta kvinnor reder sig själva
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!