• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2013-02-24 18:54:04 följande:
    Fast jag behöver det då inte, senast ringda samtal varade 1 min 28 sek Obestämd.
    Haha, jag kollade mitt också bara för det. Mitt senaste var 1 tim och 58 minuter
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Racer x skrev 2013-02-24 19:13:36 följande:
    Pladdermaja
    Kan inte hjälpas. Jag har jävligt viktiga saker att säga mest hela tiden Cool
  • Madida
    lemonina skrev 2013-02-24 19:55:22 följande:
    Haha jag pratar väldigt sällan i telefonen. Typ med mamma en gång i veckan sedan blir det desto mer sms

Och jag låter telefonen gå varm med både sms och samtal. Jag är helt klart sms-missbrukare. Skickar väldigt mycket sms
  • Madida
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:20:45 följande:
    Vad gör ni?
    Precis kommit hem från middag och film med en kompis. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig eller kolla på tv. I-lands problem
  • Madida
    visma1 skrev 2013-02-26 20:56:26 följande:

Jag känner likadant, trivs nog rätt bra själv men säger säkerligen annorlunda när jag blir sjuk igen och vill bli ompysslad
    Haha, det där är intressant. Jag minns när jag hade influensa för drygt ett år sedan. Då låg jag i sängen och grät över hur ensam och oälskad jag var
  • Madida
    Cocacola skrev 2013-03-01 17:02:26 följande:
    Loggade in på hp igen och har uppdaterat profilen. Känner mig mycket skeptisk men kände för att ge det ett nytt försök. Måhända väldigt kortvarigt...
    Kul Då får vi se om det dyker upp nåt spännande
  • Madida
    cajsasmamma skrev 2013-04-08 11:59:15 följande:
    Jag är inte singel längre, har vart "upptagen " nu i några månader med mannen i mitt liv Vi planerar inför den gemensamma framtiden och förhoppningsvis står en flytt framför dörren inom en snar framtid. Cajsa och pojkvännen kommer bra överens och dom är helt okej med varandra.

Härligt! Grattis Solig
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-04-09 19:29:23 följande:
    Halloj. Var på födelsedagsparty i GBG i lördags med ett besök på Lipp och Glow efteråt. Kul. Upp till Stockholm på söndagen.
    Var på senaste dejten just innan sportlovet. Trevlig tjej men ingen kemi som gjorde att det blev fler träffar. Som tur är så är nästa helg både barn och jobbfriFlört
    Då håller vi tummarna för nästa helg då
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-04-10 07:05:19 följande:
    Heidi1- synd att du har så mycket på gång nu då. Det blir ju så ibland. Som tur är så lättar det säkert snart.

Själv sitter jag i planet i Umeå och väntar på start. Sikten är bara 175m just nu och vi behöver minst 250m för start. Totalt vindstilla. Hoppas solen bränner bort dimman snart annars blir det en dryg dag.

God morgon alla

I Malmö blåser det rejält så du kan få lite av oss om du vill?
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-04-10 21:50:22 följande:
    Jag är i Malmö nu. Blåste lite vid landningen men inga problem med det.

Vad händer ikväll då? 

Det är lite lugnare nu ja.

Här händer väldigt lite. Jag kollar på Body of proof och försöker hålla mig vaken
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!