Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-03-02 00:03:22 följande:
    Vad menar du nu?! *jätteblond* Drömmer
    Jag visste att man inte skulle förstå det jag skrev haha... jag förstod inte heller hur man kunde skriva så som jag gjorde...

Jag menar att jag är inte förvånad över hans åsikt, för jag kände att han var rätt "egen" på nåt sätt 

Skulle vara intressant om han kom tillbaka hit och förklarade sig

• Glädje58

Men men vi i tråden lär oss hela tiden hur vi ska bete oss, eller hur?  Flört

Kvinnor får inte ha sex med mannen förrän det minst har gått tre fyra dejter. Har man sex på första dejten så är man rökt.

Har man sex överhuvudtaget är man ett luder, vet inte om det bara gäller kvinnor. Men det får vi kanske svar på.. 

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-02 00:03:57 följande:
    över vem?
    Jonazid...

Jag är inte förvånad över att han kan kläcka ur sig sådana konstiga saker. Hela han kändes skum 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-02 00:12:25 följande:
    Om det bara gäller kvinnor så blir det en anmälan till DO på direkten. Jag godkänner INTE att hamna utanför.
    Mmmmm... jag känner doften av pengar här. Kanske ett skadestånd skulle platsa....

Hur är det förresten, om man inte kan få stånd?   Kallar man det för skadestånd?   Eller är det bara när man har klämt den?
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-02 00:14:56 följande:
    Vi kan vara luder tillsammans! Oskyldig
    Två ludna goa själar  Glad
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-02 00:16:43 följande:
    Det är ett lägre stånd. Eller obestånd. Lorena Bobbitt orsakade ett skadestånd.
    Bobbits fall i rätten var en knivigt fall har jag hört
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-02 00:19:03 följande:
    Fast åklagaren sydde ihop det fint
    Ja, är det en åklagare som är duktig på att prata och kan knyta ihop påsen i slutet så är det guld värt.
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-02 00:22:42 följande:
    Suck. Jag trodde att minsta tjejen hade kräkts färdigt. Över ett dygn sen hon kräktes. Kul natt detta kommer.
    Stackars er, fy tusan Rynkar på näsan
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-02 00:24:18 följande:
    Gäller att åklagaren har stake nog att sparka bollarna i mål
    Jag är mållös... jag kommer inte på mer haha...  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!