NatalieH skrev 2012-01-12 23:13:28 följande:
Tror det skulle funka bättre irl.
Tror vi är ganska lika du och jag. Har med jätte svårt för nätdejting, jag fastnar inte för en person på det sättet, ser liksom inte personen bakom texten, det känns ytligt och jag irreterar mej på att så många börjar prata sex i första eller andra meningen, de kan ju fy fan inte fortsätta ett samtal, istället för att ställa en fråga eller liknande så svarar de på samma fråga igen utan följd, jag vill inte dra hela alltet ensamen ;). Tycker inte om att "leta efter pojkvän". Passar inte mej liksom.
De förhållanden som jag har haft har alltid startat med vänskap alltså har jag kommit bra överens med personen först och sen har det ev fortsatt till nåt annat.
Invecklad blev det men jag hoppas nån fattar vad jag skriver
Ja om man inte gillar sex så är det ju svårt
Nätdejting är ju the shit. I verkligheten tar det 3 timmar att lära sig lika mycket om en person som det gör på 10 minuter på nätet. Visst är det kul att dejta, men lägga tid och pengar på ett stolpskott som egentligen är dödsdömd från början? Njae.. bättre sortera ut de som åtminstone har en chans, som uppfyller ens viktigaste kriterier.
Vad gäller att "dra hela alltet ensamen", välkommen till klubben! Hur tror du majoriteten av killarna har det? Och så undrar folk varför jag har som grundkriterium att en tjej skall ha initiativförmåga, driv och kan ta för sig..