Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-12 19:51:53 följande:
    Det är den sämsta frågan EVER! Jag avskyr den. Jag vet inte vad jag ska svara på den. Varför inte istället ställa specifika frågor om sånt de är intresserade av. Gärna kul frågor och inte "Vad jobbar du med?" "Vad gör du när du inte sitter här?" o.s.v.
    "Hej pullan, är du ofta här och häckar?"

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-12 19:51:53 följande:
    Det är den sämsta frågan EVER! Jag avskyr den. Jag vet inte vad jag ska svara på den. Varför inte istället ställa specifika frågor om sånt de är intresserade av. Gärna kul frågor och inte "Vad jobbar du med?" "Vad gör du när du inte sitter här?" o.s.v.
    Laurora skrev 2012-01-12 19:53:09 följande:
    hahaha fy fan det är en klassiker verkligen "vem är du" ja -.... om man fick en spänn för varje gång man fått den frågan...
    Men de läser ju inte ens PROFILEN!! Fan.. kan fruntimmer inte läsa vare sig på FL eller HP?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-12 20:07:22 följande:
     och din porfil förklarar ju väldigt bra vem du är
    Precis! Om inte annat förklarar den att man INTE skall ställa dumma frågor :-P
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-12 20:02:56 följande:
    Mmmmm....smoooooth talker. U got it going ooooon! 
    Seriöst, hade hellre kapat av junior än kommit med en sån jädra raggreplik.. :-P
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-12 20:59:39 följande:
    Shit vad alla ska dejta i helgen!! Roligt! Hoppas på att det blir nåt mer än "bara" en dejt
    Jag har en dejt med fåglarna i parken.. 5 kg gammalt bröd och två barn, here we come! :D
  • Smecker

Tja, brödet räcker till fler.. first come, first served

• Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-12 23:13:28 följande:
    Tror det skulle funka bättre irl.
    Tror vi är ganska lika du och jag. Har med jätte svårt för nätdejting, jag fastnar inte för en person på det sättet, ser liksom inte personen bakom texten, det känns ytligt och jag irreterar mej på att så många börjar prata sex i första eller andra meningen, de kan ju fy fan inte fortsätta ett samtal, istället för att ställa en fråga eller liknande så svarar de på samma fråga igen utan följd, jag vill inte dra hela alltet ensamen ;). Tycker inte om att "leta efter pojkvän". Passar inte mej liksom.
    De förhållanden som jag har haft har alltid startat med vänskap alltså har jag kommit bra överens med personen först och sen har det ev fortsatt till nåt annat.
    Invecklad blev det men jag hoppas nån fattar vad jag skriver    
    Ja om man inte gillar sex så är det ju svårt Drömmer

Nätdejting är ju the shit. I verkligheten tar det 3 timmar att lära sig lika mycket om en person som det gör på 10 minuter på nätet. Visst är det kul att dejta, men lägga tid och pengar på ett stolpskott som egentligen är dödsdömd från början? Njae.. bättre sortera ut de som åtminstone har en chans, som uppfyller ens viktigaste kriterier.

Vad gäller att "dra hela alltet ensamen", välkommen till klubben! Hur tror du majoriteten av killarna har det? Och så undrar folk varför jag har som grundkriterium att en tjej skall ha initiativförmåga, driv och kan ta för sig..
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-13 13:06:59 följande:
    Jag har aldrig varit med om att folk snuskar sig via mail! :) men då är jag rätt hemlig med egna bilder (lägger sällan ut en bild på mig) och jag skriver inte ssk mycket..har förvånansvärt nog fått bara trevliga svar från bra människor!

Det där lät ju nästan tråkigt?! :-P
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-13 14:58:55 följande:
    Booyah- näääädå. Tvärtom. Jag ser till att snuska mig IRL med de jag träffar och vill snuska mig med ;)

Jag föredrar att innan få ett hum om ifall vi gillar samma snusk, annars är det väl inte så stor mening att snuska irl heller Fast ok, gillar man det gamla vanliga så är man väl safe?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!