Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-02 23:07:32 följande:
    Han vill impuls ses redan ikväll nu Förvånad
    Kommer ingen uppdatering senare eller i morgon... ring polisen
    Det här var riktigt slampigt
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-03 03:27:32 följande:
    ...Men hallå! Sen när har att träffas över lite te och Guitar hero varit slampigt!?  ... 

Åh, vilken nostalgikänsla jag fick nu, Guitar Hero och Rock Band körde jag, barnen och exfrun rätt så mycket förr...
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-03 03:27:32 följande:
    Klockan är nu ja...ni ser själva. Men iallafall jag har kommit hem igen... och polisen behöver inte blandas in  

Skönt att höra du är välbehållen. Har du haft trevligt?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-03-03 16:45:32 följande:
    Det var väldigt vad ni är klena här Är alla sjuka?
    Bara i själen Obestämd
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-03 12:58:55 följande:
    Hahaha, inte kul och få sådana dagar, testa med wanish i sängen för att få bort fläcken.
    Är det någon av er som har provat Wanish på efterhängsna killar eller tjejer Skrattande
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-03 09:42:34 följande:
    Jonazid vill att jag länkar tråden se min gästbok!
    Har han inte koll på vilken tråd det gäller? Sprider han så himla mycket dynga så det är svårt att hålla reda på det? 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-03 18:53:34 följande:
    Du hade kanske fått en virusinfektion på köpet Kyss det hade vart nått! Sushi OCH virus!

Vad tusan, har du inga virusskydd hemma?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-03 19:28:52 följande:
    ... för varje sånt här bakslag så kommer en ny erfarenhet och därmed en större säkerhet i mig själv vad jag inte vill se hos en framtida partner, under detta året har den listan bara blivit tydligare och tydligare vilket är bra! Personlig utveckling är alltid positivt även om det kan smärta lite när man inser alla fel man gjort men jag är ung så vadfan    
    Vilken erfarenhet det kommer bli för dig när du får träffa oss killar. Nu kommer du i kontakt med en massa fina egenskaper som du kommer att längta efter...
  • Glädje58
    KaneL7 skrev 2012-03-03 19:29:31 följande:
    Har bara läst ts's inlägg. Jag träffade min nuvarandra via HP, enligt mig en jättebra dejtingsida. 
    Hej KaneL7, välkommen hit Solig

Jag måste bara fråga dig en sak. Har du verkligen läst alla ts inlägg?  Förvånad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!