Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Åh nu ska jag på dejt om 2.5 timme!!! Hade ju bestämt på lördag eg men hade inget för mig i kväll och på lördag är jag eg rätt upptagen så tyckte det var bra och OM det känns bra så kan man ju ses på lördag också

Shit hatar dejter!! Får intala mig att det gick bra sist jag var på dejt...i augusti haha det var ett tag sen

HJÄLP!!!!!

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-21 16:43:27 följande:
    Nej, inte hjälp! Det kommer gå finfint! Ta ett djupt andetag bara! Glad
    Lycka till! 
    just nu har jag stillestånd och har ingen aning om vad jag ska prata med honom om
  • Anonym (ny)

Tillbaka från dejten nu. Han såg bättre ut i verkligheten än på bild positivt!
    Får se om han hör av sig...

Vi tog en promenad och det kändes väldigt enkelt, mkt bättre än min förra dejt med den andra killen. Det här kändes naturligt men det var ändå nån spänning i det hela. Han hade dock ett "korrekt" sätt och pratade lite högaktigt haha men det kanske var nervositet för när han skojade så lät han inte så...han var trevlig så han ska absolut få en dejt till om han vill...han var jättesvår att läsa dock. Han sa bara att han tyckte jag var lätt att prata med

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-09-22 19:32:42 följande:

Stoppa pressarna! Nu har en kvinna besvarat mitt mejl som jag skickade idag. Och inte bara det, vi har skrivit säkert fyra gånger fram och tillbaka. Jag är så lycklig. Tror att jag ska säga upp mig från jobbet och börja predika för människor hur bra det är med nätdejting :)

Glad

• Anonym (ny)

har kontakt med dejten o vi har planerat in en till på lördag redan

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-09-22 20:25:27 följande:
    Har du fått några idéer om vad ni ska prata om?  Eller vad sägs om kroppsspråket, där behöver man inte tänka så mycket på orden :)
    ja då det var enkelt faktiskt. Han var lätt att prata med så det gav sig själv så det var skönt!
    jag försöker hålla mig ifrån kroppskontakt i början för jag vill inte påverkas så mycket av såna känslor utan jag vill känna att detta är en PERSON jag trivs med.
    jag har två spruckna förhållanden bakom mig och nu har jag dessutom barn att tänka på så nu vill jag att allt ska vara bra!
  • Anonym (ny)

Nu måste jag ställa en urlöjlig fråga, men är det ingen här som är rädd för sexbiten med en ny partner? Jag är alltid "rädd" att det ska vara någon som inte alls är som mig eller att allt blir fel tycker det är det svåraste i början..

• Anonym (ny)

har ju en liten fisk på tråden o vi verkar passa ihop bra det lilla vi vet om varandra och vi har samma syn på att ta det lugnt osv för att vi båda har kraschade förhållanden bakom oss samt att barn är involverade MEN jag tycker han är lite väl sval haha men nu ska vi på en ny dejt på onsdag i allafall och det ska bli skoj faktiskt. känns inte så nervöst när man träffats en gång.

• Anonym (ny)

känns som om man aldrig kommer bli kär igen
    Vill inte ha tillbaka mitt ex men känns som om någon aldrig någonsin kommer känna mig lika bra som han gör! Å andra sidan vet jag ju att så inte är fallet eftersom jag separerat en gång förut o då trodde jag inte heller det men då träffade jag mitt x...så det går ju.
    Känns dock som om man aldrig kommer hitta nåt långvarigt. Känns som om alla är tillsammans i all evighet utan jag

• Anonym (ny)
    Avatarlös skrev 2011-09-26 21:16:42 följande:
    Jag är hopplös åt andra hållet. Den här hösten skulle ägnas åt dejting på en högst gemytligt och trevligt sätt utan några som helst tankar på nåt annat än att det skulle vara trevligt på vägen. Så poff så är jag helt plötsligt i ett förhållande. 
    Försök släppa kraven på att det måste vara nån för evighet. Försök hitta nån du kan tycka är trevlig att umgås med här och nu istället.  
    fast jag är inte sån som person, då är jag hellre själv. jag hatar flyktiga saker tyvärr :(
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!