Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Eller *my*? 

/blond 

• apsolut

Jävla ex-effekt. 

Önskar att man bara kunde svälja och glömma. Den ställer till det så mycket. Foten i munnen 

• apsolut

Jag var precis ute och SPRANG!! Kan ni tänka er!? Jag lämnade datorn!!!

Ålderskris!? Foten i munnen 

Ska uppdatera pres. på HP nu att JAG också kan träffas på i löparspåret ibland(!) Kyss

• apsolut
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 17:26:05 följande:
    Never mind: Åh vad duktigt! Det verkar som varendaste kotte på nätdejtingsidorna är ute och springer... Man kanske ska dra på sig träningsskorna och göra sig fin och ragga i spåret i stället för vid datorn;))
    Jag har faktiskt varit nyfiken på det länge. Men ja. Man ser ju inte alltför fit ut så det ser nog bara dumt ut när man springer. Men idag tänkte jag WTF, jag behövde springa av mig lite energi. Det gick faktiskt oväntat bra, och nu känns det fantastiskt bra!

Jag har aldrig sprungit frivilligt tidigare, detta var första gången. Annars brukar det bli en promenad i månaden ungefär . Resten är fingergympa när man sitter här och trycker på tangenterrna! (uttömmande)
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 17:28:58 följande:
    Roligaste som finns. Sminkade uppiffade tjejer som löper lite lagom fort, för sminket får inte smälta bort gubevars
    Japp. Här åkte smink, deo och parfym på innan turen. 

ALLTID REDO Demon 
  • apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-11-23 17:33:09 följande:
    fan vad less jag är på detta. känns som samma jävla personer som är på alla sidor och det känns som om det är omöjligt att hitta någon när man har barn
    Hahaha eller hur. Alltid samma ansikten man ser som är online. I flera år med! Känns inte så värst lyckat. Vissa som jag såg dagligen innan jag träffade exet för 2,5 år är fortfarande kvar, dagligen. Jag börjar nästan tro att de är anställda på sajten  

• apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 19:27:39 följande:
    Klöset skrev 2011-11-23 14:10:51 följande:
    När slutar han jobba?
    Ingen munter uppdatering här.... har fortfarande inte hört ett pip.. och klockan är nu snart halv 8 Rynkar på näsan
    Min magkänsla säger att detta inte blir nåt mer...

*sätter mig och glor på killar på Hp istället*
    Man vad ruttet Obestämd. Något kan man ju ändå säga, tycker man, även om man nu inte kände något intresse. 
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 19:38:06 följande:
    Haha vad händer... loggar in på Hp och får en flört av ett gammalt kk... jag tror jag dör!!!! Skrattande
    *lol* allt har en mening kanske ;)
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 20:09:09 följande:
    Nu kom det helt plötsligt ett sms från dejten och han skriver detta ordagrant

"Hej vad har du för dig jag är hungrig"

Ursäkta va???? Vad säger man nu??? Hjälp!!! 
    ÄÄÄÄT (med honom)
  • apsolut

Här är det mitt ex som skriver och hjärtat säer DUNK DUNK DUNK YOU WAAANT HIM och hjärnan säger NOOOOO DON'T DO IT!!!  Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!