Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

hemma igen

här the soundtrack of my life idag...något deppigt men ändå rätt så lugn och nöjd
    konstig blandning det där

">

• kristinah
    Klöset skrev 2011-12-03 17:23:34 följande:
    Var du på dejt?
    Jo...det kan man väl säga

har varit hos en gammal vän från förr, över 15 år sen sist vi sågs. Var som tvungen att få ett avslut på mina känslor för honom. För där finns något som ligger och stör mig när ajg träffar andra
    mitt ex tex - föll jag för för att han liknade den här perosnen så mycket

Så det blev en middag med mycket vin och överanttning och ännu mer förrvirring i känslolivet.

fick fan inte svar på nåt - eller jo - jag fick svar på att det jag känner för honom fortfarande efter så lång tid är lika starkt.
    FAN!
    Så nu har jag vänt mig ut&in känslomässigt och blottat allt för honom i ett brev.
     Får vi se om ajg får nåt svar på det.
    Jag har inte fallit - ännu, men HERREGUD vad jag skule falla om jag tillåter mig...han är fan mitt livs stora kärlek...det är just så - men förmodligen blir det fortsatt så att vi ska vara vänner....
  • kristinah

Men FAN! Så sitter jag här igen och väääääntar på att han ska höra av sig. Tänkte att jag öppnar upp mitt hjärta, och att han då svarar åtminstone... Vill bara skicka ett sms och fråga om han tänker svara ELLER?!?!? men hejdar mig varje gång och försöker med det där att ha tålamod istället. Hur länge ska jag vänta innan skickar ett sånt otålighets-sms?

• kristinah

Igår skickade jag mailet, vi sågs fredag-lördag nu i helgen Jag har sagt till honom att han är speciell för mig de senaste 20 åren. Nu var det 17 år sen vi sågs sist. Vi har haft kontakt via FB i 3 år och vi har sagt att vi borde ses för att kunna lägga nätflirtandet bakom oss. Övertygade om att det var gamla känslor som spökade. Nu visade det sig (iaf från min sida) att jag fortfarande känner lika för honom. Problemet är väl att han är i ett förhållande .... Varje gång han varit singel har han hört av sig...och varje gång har jag varit nygravid igen... Vi har sagt att när vi båda är singlar samtidigt, då blir det vi. Men vafan, man jan ju också lämna ett förhållande som är väldsamt och negativt för att vara med mig som är den han åtminstone säger att han tänker på och ångrar att det inte blev mer med då för 20 år sen redan. Det kan bli totalt katastrofjobbigt det här, eller fairytale wonderful

• kristinah
    NatalieH skrev 2011-12-04 21:26:52 följande:
    Inget svar ännu?
    jo han svarade riekt på sms:et - att mailet kommit fram och att han skulle svara när han fick möjlighet

bara att vänta lite mer då
  • kristinah

ibörjan blev jag leden av alla dissar - men (tyvärr) så blir man härdad och tänker tillsist att det är rätt skönt att kunna sålla bort folk tidigt.

• kristinah
    Cosan skrev 2011-12-04 23:05:55 följande:
    Nej nej, du är rak och ärlig heter det, fortsätt med det, finns faktiskt människor som verkligen uppskattar det, så se till att träffa en sådan Glad

Cosan - flytt' hit vettja -

du kan få laga brunch i mitt kök  -ANY DAY!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!