Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
hemma igen
här the soundtrack of my life idag...något deppigt men ändå rätt så lugn och nöjd
konstig blandning det där
">
hemma igen
här the soundtrack of my life idag...något deppigt men ändå rätt så lugn och nöjd
konstig blandning det där
">
booYah - hiva hit en drink så jag kan samla ork att ge mig ut på stan igen..
Men FAN! Så sitter jag här igen och väääääntar på att han ska höra av sig. Tänkte att jag öppnar upp mitt hjärta, och att han då svarar åtminstone... Vill bara skicka ett sms och fråga om han tänker svara ELLER?!?!? men hejdar mig varje gång och försöker med det där att ha tålamod istället. Hur länge ska jag vänta innan skickar ett sånt otålighets-sms?
Sluta tjafsa börja ge mig råd innan jag mailar när jag inte borde!
Igår skickade jag mailet, vi sågs fredag-lördag nu i helgen Jag har sagt till honom att han är speciell för mig de senaste 20 åren. Nu var det 17 år sen vi sågs sist. Vi har haft kontakt via FB i 3 år och vi har sagt att vi borde ses för att kunna lägga nätflirtandet bakom oss. Övertygade om att det var gamla känslor som spökade. Nu visade det sig (iaf från min sida) att jag fortfarande känner lika för honom. Problemet är väl att han är i ett förhållande .... Varje gång han varit singel har han hört av sig...och varje gång har jag varit nygravid igen... Vi har sagt att när vi båda är singlar samtidigt, då blir det vi. Men vafan, man jan ju också lämna ett förhållande som är väldsamt och negativt för att vara med mig som är den han åtminstone säger att han tänker på och ångrar att det inte blev mer med då för 20 år sen redan. Det kan bli totalt katastrofjobbigt det här, eller fairytale wonderful
Jag skickade ett sms tillsist Jag är så jävla lätt och otålig!!!
ibörjan blev jag leden av alla dissar - men (tyvärr) så blir man härdad och tänker tillsist att det är rätt skönt att kunna sålla bort folk tidigt.

Cosan - flytt' hit vettja -
du kan få laga brunch i mitt kök -ANY DAY!