Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Inte mycket spelande, då jag har en stationär som duger bra till det. Möjligen lite emulerande av klassikerna.
Har tittat på Dell Vostro 3350, 3450, Xps 14z., Asus U36
Racer X..ja de tycker jag va lågt ,riktigt lågt
.
En hojfråga!
Nu är originalavgassystemet på satt och den går visst mycket bättre och jämnare än med Vance and hines.Kan de va så ,att det beror på sånt? Har inte varit där och kunnat jämföra själv...
just nu kommer grannen ner på en kopp kaffe,han ringde o frågade om ja va hemma.Han är en jag sagt det till.
ok tack för info..huvudsaken den går bättre nu iallafall..Nu ska vi ut o kolla på en sandstrand nånstans som jag inte visste om..Han, grannen alltså, satt o försökte förklara var den är, men till slut sa jag att jag vet inte var du är nu någonstans.Nej sa han det vet jag knappt själv heller HAHAH
Vad glad jag är.hittade en plats med sandstrand och helt ifred från annat folk..Dit ska jag packa picknickkorg och cykla och mysa när det blir sommar.
Sen såg jag ett par rosa foppatofflor i ett buskage och då började mig författarfantasi komma igång..Måste skriva en deckare...gick fram till skorna, funderade på vem som varit här. Vände blicken inåt snåren och såg något ljust på marken. Vad är det där? Gick nyfiket närmare och började ana vad det var..........