Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-04-22 17:46:37 följande:
    Har någon något bra tips på laptop 13-14"? Det lilla eländet jag har nu ska säljas.
    Inte mycket spelande, då jag har en stationär som duger bra till det. Möjligen lite emulerande av klassikerna.

Har tittat på Dell Vostro 3350, 3450, Xps 14z., Asus U36
    Asus
  • målar havet blått

Racer X..ja de tycker jag va lågt ,riktigt lågtRynkar på näsan.

En hojfråga!

Nu är originalavgassystemet på satt och den går visst mycket bättre och jämnare än med Vance and hines.Kan de va så ,att det beror på sånt? Har inte varit där och kunnat jämföra själv...

• målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 17:55:05 följande:
    Lite som med bugg då där kan man också dansa till väldigt brett musikutbud jag är lite sugen på att testa Lindyhopp här näst men jag har ingen danspartner just nu Har avverkat tre danspartner hittills
    Ja de skulle jag me vilja prova Lindy hop........bra musik oxå......

eller kanske för släpigt?
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 18:04:33 följande:
    Mhb: vet inte om det är för släpigt för lindy men perfekt för bugg
    jo Glad
  • målar havet blått
    Racer x skrev 2012-04-22 18:01:40 följande:
    Jepp, en vanlig motor jobbar med mottryck? i avgassystemet som är ett måste för att den ska gå bra.
    ok Tack.....
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 18:06:42 följande:
    Ohh nu blir jag buggsugen Ska på privat buggkurs om fyra veckor
    NäHä! Privat??? Låter trevligt.
  • målar havet blått
    lemonina skrev 2012-04-22 18:16:06 följande:
    Jaha trodde att du dansade så häftigt att killarna inte hängde med i dina rytmerFlört 

Ja det kan vara lite svårt det där. Speciellt när man möter nya personer som man bara känner vänskapsmässigt  inför fast de kanske inbillar sig något annat. Och man vill inte gärna börja med att säga  "bara så du vet jag är enbart intresserad av dig på ren vänskaplig nivå"  
    Det har jag faktiskt sagt till ett par stycken, vissa har blivit riktiga vänner, en del drog..
  • målar havet blått

just nu kommer grannen ner på en kopp kaffe,han ringde o frågade om ja va hemma.Han är en jag sagt det till.

• målar havet blått

ok tack för info..huvudsaken den går bättre nu iallafall..Nu ska vi ut o kolla på en sandstrand nånstans som jag inte visste om..Han, grannen alltså, satt o försökte förklara var den är, men till slut sa jag att jag vet inte var du är nu någonstans.Nej  sa han det vet jag knappt själv heller HAHAH

• målar havet blått

Vad glad jag är.hittade en plats med sandstrand och helt ifred från annat folk..Dit ska jag packa picknickkorg och cykla och mysa när det blir sommar.

Sen såg jag ett par rosa foppatofflor i ett buskage och då började mig författarfantasi komma igång..Måste skriva en deckare...gick fram till skorna, funderade på vem som varit här. Vände blicken inåt snåren och såg något ljust på marken.  Vad är det där? Gick nyfiket närmare och började ana vad det var..........

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!