Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-15 14:06:38 följande:
    Man ska visst känna efter före, har jag hört. 
    Det är precis det jag tänker göra när jag rakar mig i nacken.

Ditt resonemang påminner om resonemanget angående för klok, efterklok och min absoluta favorit: inte klok.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-15 15:23:22 följande:
    Ok, hur har det går för allas dejtande i helgen?
    Jättebra. Min dejt med Anka och Sillgrissla blev hastigt avbruten när Svan tog för sig, till mina barns stora förtjusning. takida, MammaHeidi och Hopplös har inte hörts av, så de tillbringar förmodligen hela dan i sängen. Ifall det är för att de är grymt bakis, hade en grymt lyckad dejt, eller både och är en öppen fråga. Laurora hade en dejt med Dammsugare, men det ville sig inte riktigt, tror det var något glapp i kontakten där.

Tja.. det är väl det. 
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-15 17:02:23 följande:
    Vad kul att så många varit ute iaf oavsett utkomst. Jag har också haft det toppen o
    Vill bara backa tiden sisådär 96 tim...:)
    Care 2 share?
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-15 17:06:40 följande:
    Vad ska man säga...attraktionen finns, vi har kul och jag är vrålintresserad, hoppas bara att det blir lööööv från andra sidan också.
    Körde du några särskilda tricks eller var du dig själv?
  • Smecker
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-15 17:34:02 följande:
    Jag var också på dejt igår, nr 2 med samma man. Han är trevlig och så, men jag vet inte... Kanske är jag inte redo, kanske är han inte rätt. Hur vet man? Jag vill ju bli pang-bom-kär! 
    Det vet man inte. Är det pang bom du vill ha så föreslår jag fyrverkerier. Har hört att Hanssons "Happy Endings" skall vara rätt bra..

• Smecker
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-15 17:48:20 följande:
    Nä, jag menar inte att jag skulle bli kär vid första ögonkastet, det tror jag inte på. Jag vill nog bara att det ska kännas lite mer än det gör, men det är kanske för tidigt? Jag kan inte säga att jag är direkt attraherad av honom, men han är mysig att krama. Jag har liksom ingen erfarenhet av att attraktion växer fram så småningom, kan det göra det? De jag har varit med innan har jag lärt känna och gillat och så har vi kommit nära och då har det slagit gnistor. Men å andra sidan har ju det inte hållit i längden... Svårt detta. Kan det inte bara vara lite enkelt?!?
    Man vet ofta ifall det är helt rätt. Många gör misstaget att se helt rätt som frånvaron av helt fel, vilket är helt fel. Bara att du behöver fråga dig ifall det är rätt ger en indikation var ungefär på skalan du stoppat in honom.
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-15 18:25:02 följande:
    Nu är jag hemma från en helt perfekt dejt! Och håll i hatten nu miss takida har fjärilar i magen och han är bara så himla goSkrattande
    Det var precis det jag skrev ovan..

Tallyhooooo!!
  • Smecker
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-15 18:29:01 följande:
    Nice!
    Det är ju så jag vill känna också...
    Du ligger lite efter takida i antal dejter. Öka tempot så skall du få se..
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-15 19:28:17 följande:
    Ja helt underbart:) känns helt rätt o nu ska jag bara njuta av känslan

En gentleman säger aldrig "Vad var det jag sa?"..

• Smecker
    s07 skrev 2012-01-16 08:54:49 följande:
    :( :( :( jag känner mig totalt känslomässigt bakis efter de senaste härliga helgdagarna. Varför tar det roliga alltid slut så fort?
    Inte då. Tänk inte på det som varit, tänk på det som komma skall.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!