Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-08-15 18:41:28 följande:
    Dejten avklarad. Killen var trevlig men inte min typ. Var för lite go i honom. Han var lite för lugn helt enkelt. Men vi kanske ska ses igen, får se. Men ja jag kan tänka mig att vara kompis med honomGlad
    Blir inget kladdkakebakande med andra ord. Inte din typ alls eller skulle kunna vara om det är lite mer go i honom nästa gång ni ses, om ni nu gör det vill säga.?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-15 17:27:08 följande:

Hahaha nää, har inga känslor för honom han är bara söt och trevlig. Får ta och hitta mig ett nytt span Eller well, jag har redan ett nytt span Inte så att jag direkt letade utan mer han som ramlade över mig denna gång Men ingen av dessa är seriösa från min sida utan mest lite kul bara
    Bara ramlade över? Berätta mer då! xD
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-15 18:56:33 följande:

Jag kände ingen attraktion Obestämd Men det kan ju ändras, vilket jag varit med om förut. Men inte som med göteborgaren direkt, där det var blixtar som slog så fort jag tittade på honomDrömmer Men visst jag kan tänka mig att träffa honom igen för han var väldigt trevligGlad
    Det behöver man ju inte känna på direkten? Men med vissa inser man ju att det lixom inte kommer att finnas heller. Är av nån anledning helt inställt på att du ska träffa honom igen, så please do så jag slipper mer kaos i huvudet.

och nämn helst inga göteborgare på ett tag :(
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-15 18:59:56 följande:
    Muuuums! Idag kom det en leverantör till jobbet och han var så fin att t.o.m. jag fnittrade till lite
    Och givetvis så lyckades jag göra honom generad. Jag sa inget konstigt eller så, men jag flirtade lite. Och tittade på honom Oskyldig 
    Nice! Tungan ute
  • Cocacola

Nä, nu är det dax att jag får tummen ur och fixar ny mobil. Kiddot har skaffat iphone före mig, vafan! xD

• Cocacola

Action! Kom igen, nu - snacka med mig och håll mig distraherad. Måste göra något jag är skitkass på - väääääääänta!  Fuck this!

Så vad har ni alla pysslat med i dag?

• Cocacola

Såg ett gammalt ex idag förresten, om det nu räknas haha... Vi var tillsammans på låg och mellanstadiet xD Ser honom väl lite då och då och brukar inte tänka på det men han har minsann tränat i sommar och öhhh det syns.. xD Jag har annars mest skakat på huvudet åt min omdömesförmåga när det gäller killar redan från denna låga ålder men va fan, jag har lika kasst omdöme än.

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-15 19:37:57 följande:

Nej man behöver inte känna på direkten, har varit med om att attraktion kommit långt senare. Men jag vill känna blixtar och fyrverkerier med en gång helst. Så underbar känsla när man tittar på någon och helt tappar talförmågan och bara sitter och ler som en jöns hihi. Skrattande Haha ja för din skull Colan träffar jag honom igen när jag kommer hem från London, vilket jag ska till i morgon, tjohooo!! vad kul det ska bli.

Ok så det är alltså staden jag inte ska nämna han kommer ifrån? killen som du väntar svar ifrån? 
    Haha, yes staden! Men det där med att tappa talförmågan hjälpte inte heller :P eller att kiddot kollar på samma film vi började kolla på första dejten, eller ja... jag är helt fucked up nu, allt får mig att tänka på honom.

London låter kul, vad ska du göra där? och klart du ska träffa kladdkakekillen igen för min skull haha hoppas på blixtrar och fyrverkerier då
  • Cocacola
    visma1 skrev 2012-08-15 19:46:17 följande:
    Ni kanske ska ses nu och se om personkemin stämmer lika bra som på den tiden?
    Haha, neeeeej! Icke. Skulle vara om jag ville ha hångel och sex och chockad omgivning då, det skulle nog kunna ordnas tror jag. Men jag vill ju ha något seriöst och det finns lixom inte på kartan med denna kille. Vill inte leva som han gör.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-15 19:50:47 följande:

Ja colan gör det där astrotestet på honom!Skrattande
    haha, undrar om inte han var skorpion? eller hur var det nu, ska se om jag hittar honom på fb. Länk till den där sidan? Måste ju kolla bara för att
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!