Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Glädje: Hahaha ja undra hur det hade varit om det var så
Glädje: Hahaha ja undra hur det hade varit om det var så
Chromakey: Om du tar kontakt med psykiatrin och blir instängd mot din vilja så är det för att två läkare oberoende av varandra bedömer att du behöver det. Annars kan du självmant gå med på det om de bedömmer att du behöver läggas in. Att ligga inne för medicinjustering och för att få en chans att faktigst få må bättre är väll värt att behöva vara inlagd ett tag? Du verkar ju inte bli bättre... Så att åtminstone ta kontakt för en bedömning kanske inte är så dumt?
Lemonina: Helt klart en godisgurkkaktus!!!
Lemonina: Japp gurka i en låg kruka plast på gurkans botten, fyll krukan med godis och sen tandpetare med gelehallon på själva gurkan. Vill man göra lite mer fancy kan man köpa lite billiga roliga nagelack och dyl och lägga med i den låga krukan
Är det normalt att snacka skit om sin dejts ex på första dejten eller? Mitt ex berättade om två dejter han haft som haft mycket åsikter om mig utan att varken sett eller träffat mig. Sen blivit tjuriga när han inte hållit med dem! Hahaha jag blir riktigt full i skratt faktigst
Chromakey: Ja jag dejtar ju inte tjejer men detta lät riktigt konstigt enligt mig... Tur att han också tyckte det så han inte släpar in någon störd galen tjej som ska vara bonusmamma i mina döttrars liv. Hoppas han hittar en trevlig tjej så det kan fungera liksom
Lemonina: Mja men de vet ju inget om mig och kan inte kolla. Jag har inte mitt ex på FB och heter inte samma efternamn så de kan ju liksom inte stalka upp mig så de har inget att gå på. Skumma tjejer helt enkelt.
Lemonina: Precis! Fast de ger sig på fel tjej för jag skulle aldrig gå in och tjafsa utan skrattar bara åt eländet
Fast jag vill ju gärna att mitt ex hittar en vettig tjej! Känner att han är värd det efter skilsmässan med mig
Fy Takida vad jobbigt
Sånt som händer dock men det blir ingen bra start på dagen av att behöva stressa.
Jag har anmält mig till två danskurser en endags i juli och sen höstterminen och då blir det modern foxtror
Sen blir det ju givetvis mer buggkurs men måste veta vilken partner jag ska ha först
FV73: Stoooor kram