Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2012-01-24 22:06:45 följande:
    Kaka till?
    Blir lite kaka på kaka
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-24 23:29:53 följande:
    Kan aldrig bli för mycket kaka!
    Inte om det är kärleksmums!
    etanol skrev 2012-01-24 23:30:09 följande:
    Ingen klagar på det
    Det är visserligen sant.. okej, du har övertalat mig.
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-24 23:35:09 följande:
    Japp! Det var inte så svårt heller...
    Det är bara för att jag gillar kärleksmums.
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-25 09:29:18 följande:
    Vem gör inte det?

Finns säkert nån. Den siste idioten är ännu inte född.
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-25 10:25:26 följande:
    Gratis kondomer till alla...

I Kina är den vanligaste avrättningsmetoden ett nackskott. Efteråt får de anhöriga betala för kulan.
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-25 13:32:44 följande:
    How very trevligt...
    Obestämd
    Bättre än kondomer.
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-25 20:24:00 följande:
    Våldsammare...
    För att bespara sig kostnaden för kulan sätter man inte idioter till världen.
    I like the way you still say please while you're looking up at me..
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-25 20:35:41 följande:
    Jag hade inte heller sett det som en paus. Och jag har aldrig tidigare i mitt liv gått med på  en paus. För mig är det trams! Antingen är man tillsammans eller så är man det inte. Fattar inte vad en paus skulle vara? Att man är lite tillsammans?

Även om du är ledsen så förstår jag att du är lite lättad. Det är tungt att gå runt och undra hela tiden. Det är bättre att veta och ta den smällen. Jag vaxar hellre benen än plockar strå för strå med pincett
    Pauser är för mesar.
    I like the way you still say please while you're looking up at me..
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-01-26 10:16:56 följande:
    Tror det har o göra med att tjejer sällan skickar mail till de "90" av killarna som ingen annan vill ha.... Tjejer följer flocken, ur ett sociologiskt perspektiv vill tjejer har de 10% av grabbarna som alla andra tjejer vill ha. Undantag finns  men den regeln är rätt bra att ha i åtanke.

Och då skickar killarna ut massmail istället för det är nog lättare för dem att få kontakt då och hoppas på att ngn svarar....

Det går att utskönja här med "åhh jag har träffat en sådan rolig,charmig,trevlig toksnygg, intelligent kille"......Sedan hör han inte av sig för han har antagligen 20 andra tjejer som han mailar med...  
    Yep, känner igen det där.. gäller bara att urskilja om man tillhör de 90 procenten eller de 10 procenten.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    giftgrodan skrev 2012-01-26 11:59:59 följande:
    fast samma sak är väl sann för killar vs tjejer också. Kanske att procenttalen skiljer sig lite, men nog sjutton är det ofta "samma tjejer" som är eftertraktade? (Jo, jag vet att tjejer ska vara mer kräsna för det tar nio månader att reproducera sig och för mannen är det bara fyra sekunder som gäller, men jag kan inte helt och hållet köpa det; det faktum att vi bildar så starka hyfsat monogama band innebär ju att mannen lägger ner ganska mycket energi på att föda upp den lilla avkomman också)
    Med tanke på vad vissa tjejkompisar berättar så verkar en hel del killar inte vara så kräsna.. det är mest 3+2-regeln som gäller.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!