Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ska på en spontandejt ikväll
Det ska bli spännande må jag säga!
Ska på en spontandejt ikväll
Det ska bli spännande må jag säga!
Det ska bli kul att gå på dejt ikväll med han som jag har pratat med från HP, han ska komma till min kommun och vi ska gå på en promenad eller nåt, får se eftersom det inte blir förrens vid 19.30.
Blev btw kallad för jävla idiot av en annan kille som jag mailade lite med igår, jag kan läsa mail via min mobil men inte svara på dem. Mailade honom igår morse som svar på hans mail och sen fick jag 3-4 till mail av honom under dagen som jag kunde läsa via mobilen. När jag kom hem hade han skickat ett till mail där det stod att jag var en idiot som inte svarar på mail och att det är jättedålig stil osv. Gör man verkligen så efter bara en dag utan svar på mail?

Jag träffade också mitt ex via internet (sd) vi var tillsammans i 3 år.
Jag vill också bli kär igen... fast ja usch, för den ändå lite jobbiga tiden i början när man inte riktigt vet var man har varandra osv
Min nätflirt kommer till mig nästa helg igen
han reser 50mil för att gå på en träff med mig
(han ska sova över på ett hotel)
Men nu när han reser så långt så måste vi ju nästan äta på restaurang... och det är min största fasa, att sitta och äta och försöka prata öga mot öga i några timmar!!! men jag har väl inte så mycket val vad annars kan man göra liksom?

Nu vart jag lite förvirrad här.. sorry.. blandade nog ihop er "e" och "ny" i en svag stund
.
Men lycka till, till er båda! "e" i helgen då din dejt kommer på besök och "ny" idag