Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Henkan skrev 2011-09-26 21:31:01 följande:

Kan bara jämföra med mig själv men jag vill ju ha jättelångsiktigt men kan inte gå in med den attityden direkt då man lätt skrämmer iväg er fruntimmer liksom... Man kan liksom både ta det lugnt och vilja ha det långsiktigt på samma gång, jag lovar :)

För mig tog det två år innan jag kunde gå vidare från mitt ex, trots att det var jag som gjorde slut... Jag provade en del innan dessa två år gått men det gick liksom inte... Nu är det en helt annan sak och jag känner mig ärligt sådär pirrig igen som jag inte gjort på väldigt många år...

Detta brukar såklart inträffa sådär lagomt tills då man vant sig vid ett nytt liv och tycker att allt är så bra med att vara själv och så... DÅ dyker HON upp i livet och hela ens tillvaro ställs på högkant och helt plötsligt så spelar det där andra ingen roll längre utan det är HON som gäller...

Här ser ni kvinnor vad ni gör med oss stackars män! =)

{#emotions_dlg.flower}

haha nä det är ju inte så att jag liksom säger "jag vill träffa nån som jag ska gifta mig med o bli gammal med"  när jag träffar en kille..däremot är jag ärlig med att jag tänker låta det ta tid för jag vill träffa någon som verkligen passar mig annars kan jag lika gärna vara själv. sedan ska man givetvis leva i nuet men jag är inte en person som går in med tanken "äh vi får se om det håller"
  • Anonym (ny)

har ställt in min andra dejt med samma person. Kändes inte helt rätt. Jag tänker inte gå på dejter med någon bara för att, jag har för ont om tid till det och jag vill att det ska kännas bra. Känna det "där" när jag träffar någon. Annars är jag hellre själv.
    Känns svårt att hitta någon

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-09-28 08:41:07 följande:
    Jag tror att vi får försöka att inte se det så personligt, det där med att den andra tackar för sig och lämnar oss. Det är ju klart att det är personligt på ett sätt, men det betyder inte att det är något fel på oss. Det är bara så att kombinationen inte är den rätta.

Se det så här: Nätdejtingen är som ett glas och nu försöker man hälla i både öl och mjölk i samma glas. Ölen kan vara hur god som helst och mjölken är underbart kall och god. Men kombinationen är ju helt fel. Buhuu gråter mjölken och känner sig värdelös. Ölen känner att all kolsyra är som bortblåst, det bubblar och skummar inte som det borde göra, vad är det för fel på mig. Men oftast är det inget fel på varken ölen eller mjölken, det är bara kombinationen som är helt fel.

Visst förekommer det att mjölken kan vara sur eller ölen är fesljummen, men det är en annan historia...

Skål 
    jag tar det inte personligt för det var jag som sa tack o hej men det är ändå trist att inte hitta någon
  • Anonym (ny)

Har en ny dejt på g. Ev ska han komma förbi krogen i morgon. Det var hans förslag, vet inte om det är bra eller dåligt. Haha. Han kommer vara nykter, det kommer jag nog inte vara ;) Vill träffa någon nu!!

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-30 10:41:47 följande:
    Det där har jag gjort och i mitt fall gick det inge vidare Jag var inte speciellt full eller så men i jämförelse med honom var jag en duracellkanin. Han tyckte nog jag var too much
    haha ok ja vi får väl se hur det går
  • Anonym (ny)

haha träffade en av mina dejter på nätet irl i går på krogen. Det var bestämt sedan tidigare o han kände igen mig och jag honom ganska snabbt. Han var trevlig o vi snackade länge och dansade osv, säkert i 1.5 timme eller nåt. kändes helt ok.
    Sedan efter ett tag drog han för han hade några kompisar han skulle umgås med men sa "kommer snart tillbaka". såg inte till honom mer men jag letade inte direkt

När det blev lugna låtar så dansade en kompis med en kille så jag stod kvar o väntade då kommer "min dejt" med en tjej o börjar dansa...inget konstigt med det...sedan börjar de hångla

Ja ja tänkte jag, inte så att jag var superintresserad. När jag hade gått sedan så fick jag ett sms från honom (han såg inte att jag såg honom) "vart är du?"....öh jag har gått hem svarade jag
    "jag vill träffa dig igen" skrev han då...mmm det kanske du skulle tänkt på innan du började hångla med en annan tjej...inte för att du har några förpliktelser mot mig men är du intresserad av mig så tycker jag inte du borde hångla med någon annan"

hans svar då "det är inte som det verkar..." hahah tillåt mig småle...jag är inte dum skrev jag och jag orkar inte med nåt strul. lycka till

IDIOT haha

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-02 16:55:26 följande:
    Hahaha! Men gud! Vilken fjant!

Oavsett om man har förpliktelser eller ej så börjar man ju inte hångla med nån annan i den situationen. Känns så pinsamt att jag nästan blir generad här.
     nä o hångla får han väl göra men då ska han ju inte messa mig 10 min senare o säga att han vill träffas för då kan jag ju inte vara speciellt intressant
  • Anonym (ny)

Flashbulb: gisses!! Vad har hänt med dig?? Vadå vad jag föll för hos honom? Det var flesta dejten så jag har inte fallit alls och om du nu är så nyfiken på hur han såg ut så kan jag säga att utseendet var inget som eg tilltalade mig men han verkade trevlig men det visade sig ju vara helt fel!

• Anonym (ny)
    Bellis797 skrev 2011-10-03 10:04:23 följande:
    Jag e livrädd nu.. jag var på en 10 timmars dejt med han jag träffade lördagen för en vecka sen.
    Vi var ute o åkte bil, gick en långpromenad, fikade , satt i solen åkte lite i stan o så hem till mig o åt mat o sen låg vi o kollade film o myste o pussades lite.. Är andra gg vi ses o jag är helt lost i honom känns det som.. Han vill ses mer i veckan o så.. men herregud vilket pirr jag har o det var länge sen. Men är så  livrädd nu att jag ska bli sårad o så.. att han ångrar sig o vi har ju bara setts 2gg..
    Gahhh vad ska jag göra o måste ta det lugnt liksom..
    åh gud så underbart!! jag är avundsjuk!!!
  • Anonym (ny)

jag som varit så feg o så nervös att dejta har nu bokat in min 4:e dejt med den 4:e killen (har ju inte hittat rätt än ) nu i veckan. är imponerad av mig själv även om det är lite i förhållande till många här inne. Men 4 dejter på 2 månader är rekord för mig haha.
    Kunde haft fler men har gallrat rätt friskt.

Hoppas att jag inte känner mig lika jävla nervös efter varje gång haha

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!