Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-27 20:15:03 följande:
    Jag har fått två förfrågningar om att gå på dejt i helgen, men jag har fasiken inte tidRynkar på näsan

Haha, vilka bekymmer... Föreslå annan dag???
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-27 20:31:06 följande:

Alltså, jag mår så bra av honom och hans närhet och så kommer såna här saker som får mig att backa och bli helt osäker jag berättade ju en del för dig senast hemma hos dig, det är små saker som pluppar upp. EMellan där är han helt fantastisk, han är sympatisk, han är rolig, han är snäll, omtänsam, visar känslor. Men så kommer de här tillfällena...
    Det där låter faktiskt inte ett dugg bra. Det ringer en och annan varningklocka i mitt huvud iaf...
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-04-27 20:56:36 följande:
    Jag som är lite svartsjuk utav mig sitter nu här och skäms när ni skriver. Har aldrig direkt märkt av det i tidigare förhållanden, förutom i mitt förra. Så jag hoppas det försvunnit tills nästa.Skäms 

Äh, lite svartsjuka är nog normalt hos de flesta. Men det är ju skillnad på det och att faktiskt säga att man inte vill att den man är tillsammans med umgås med vänner av motsatt kön...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-27 21:30:50 följande:
    Var det inte du som hade tappat huvudet..? Drömmer

Haha, jo, men jag ignorerade en och annan varningsklocka...
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-27 21:28:12 följande:

Han messade orecis, sa att han känner sig dum som sa det där, han vill att vi pratar u om det och han vill inte vara sån. Guuud jag älskar honom verkligen, han är beredd att ändra sig. 

Det låter ju bra, men tänkt dig noga för...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-27 22:34:20 följande:

Tackar ödmjukast. Insatsrapport inkommer senast klockan nittonhundra. God nattsömn.

Säger också lycka till! Är inte helt klok över vad 17 det är du ska göra dock, och orkar inte googla... ont i tummen.
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-27 22:45:25 följande:
    Det är korrekt, Jag kunde inte vara hela mig. Men det kanske jag aldrig kan vara med en tjej.
    Klart du kan, med rätt tjej.
    lemonina skrev 2012-04-27 22:49:38 följande:

Såklart du måste kunna vara det tillslut. Om du inte döljer någon galning där inne HAHA! då kan du bespara henne det.Flört Nä men skämt åsido så klarar man nog inte av det i längden, att hålla tillbaka på sig själv. Och varför ska man behöva göra det? Jag vill ha en kille som är galen i mig trots mina brister och nöjer mig inte med mindre.

Agree!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-27 22:58:20 följande:

42 km marsch i "varierad terräng" som det så vackert heter. I verkligheten allt från asfalt till rådjursstigar över klippblocksåsar.

Oh! Det lät faktiskt riktigt kul, men drygt! Kanske ska testa det nån gång... Men ha så skoj och lycka till!
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-04-27 22:54:08 följande:
    Tog omvägen via Kreta för att komma till Göteborg.
    Har nu ätit fläskfilé med rostad potatis och ädelostsås. Lite cider och rödvin samt mörk rom och 3 olika sorters choklad tillsammans med en kompis är inte helt illa :)

Imorgon blir det utgång på Glow. Blir nog trevligtOskyldig

Det där lät ju inte alldeles fel...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!