• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-09-24 21:53:28 följande:
    Öl är äckligt!
    Håller med! Vin ska det vara! Eller sprit
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-09-24 22:30:39 följande:
    så länge det inte är rött vin
    Nej vitt är ju godast.

Vi kan väl enas om att alla tycker olika i frågan, eller att alla gillar sprit? Tungan ute
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-09-24 22:57:49 följande:
    Sprit blandar man ju också med något roligt.
    Andra kräkmedel är typ whiskey, kaffe och jäger.
    Whiskey... mums

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-09-24 22:56:19 följande:
    Tja, jag säger ju bara vad jag tycker.
    Oväntat
  • visma1
    Madida skrev 2012-09-24 22:51:17 följande:
    Varför inte vin OCH öl OCH cider OCH sprit? Solig
    Bra att vara flexibel
  • visma1
    Madida skrev 2012-09-25 14:51:06 följande:
    Fick precis ett meddelande där det stod "hej prenses". Vad tror ni det betyder? Presens? Princess? Princip? Solig
    Haha du verkar attrahera de som är duktiga på att stava! Jag tror på presens
  • visma1
    ulfsas skrev 2012-09-25 15:15:38 följande:
    Var nu inte så knusslig då. Vad är några stavfel mot att bli kallad Prenses my prensesHjärta
    Nej precis, själv bryr jag mig inte det minsta om stavningen. Cool
  • visma1
    Shades skrev 2012-09-25 15:44:13 följande:
    Brr... Själv får jag allergiska utslag om presentationen eller brevet innehåller en massa lr, tbx eller liknade. Det är ju helt ok om någon skriver det i ett sms men om de skall fånga mitt intresse får de allt lägga ner litet energi på sin framtoning. :)
    Euhm var för ovanlighetens skull ironisk. Jag är väldigt petig med stavning och hur en person uttrycker sig, välskrivna mail och sms tyder på intelligens och det gillar jag. Lr, tbx, inget frågetecken efter en fråga är inte ok i vare sig mail eller sms!
  • visma1
    Shades skrev 2012-09-25 16:03:41 följande:
    Ohyfsat nog förutsatte jag faktiskt att du ironiserade litet och tänkte bara inflika min egen syn på det. Tydligen tycker vi likt i den frågan. :)

OT: Jag tycker även att skolan borde fokusera litet mer på de/dem ty "di smao" förväxlar dessa allt för ofta...
    Många stavar uselt men får godkänt i svenska i skolan ändå. Vet inte vad det är för betygskriterier i det ämnet men att kunna stava borde vara ett. Och att inte särskriva!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!