• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-03 09:50:33 följande:
    Tja, nån gång måste man testa att inte slampa sig och se hur det är
    Ja nån gång får man väl testa det Men det låter lite tråkit att inte slampa
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 09:42:34 följande:
    Jonazid vill att jag länkar tråden se min gästbok!

Den får han leta rätt på själv om han nu vill veta vad vi har skrivit
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-03 09:54:23 följande:
    Inte för ofta dock!

Max 1 eller 2 gånger om året inte mer Drömmer
  • Heidi1

ligger i sängen nu med mina barn och tittar på tarzan och banane

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 11:15:35 följande:
    Fy faaan sätt ute med mitt kaffe så kom em MÅSJÄVEL OCH BAJSADE NER HELA MIG OCH KAFFET! DÖ MÅSJÄVEL!

Hahaha sorry, fy vad jag skrattar nu
  • Heidi1

Va synd jag tycker om stora tjejen nu. 39.9 i feber

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 12:35:49 följande:
    ...… det är inte min dag. Jag hällde ut en full kopp kaffe i sängen. Täcket i badkaret, första maskinen går ju med måsbajstäcket just nu, vatten i massor i sängen för att få bort den fula fläcken. Någon ska dö idag jag vet inte vem ännu. Mitt ex är ju påväg hit iofs… hm.

Hahaha, inte kul och få sådana dagar, testa med wanish i sängen för att få bort fläcken.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 13:01:03 följande:
    körde flytande tvättmedel blandat med varmt vatten man ser typ inte fläcken längre puh! kaffe luktar ju så äckligt om det får ligga minst lilla i textil!

Ja det luktar inte mumma
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-03 13:13:31 följande:

Varva ipren och alvedon. Börja med en, ta den andra 3 timmar senare, den första 3 timmar senare osv. Det är inte samma verksamma substans, så det är ingen fara. Du får däremot inte varva två preparat med samma versamma substans, eller två preparat som båda är antiinflammatoriska.

Så gör jag också när mina barn har hög feber. Jag tycker alvedon funkar sämre mot feber än ipren
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-03 13:02:55 följande:
    Stackars
    Lindsey har över 40 i temp, det vill inte ge sej, låter inte alvedonen gå ur ordentligt innan hon får ny.
    Gör som Smecker skrev. Det funkar bra. Inget kul när dom har så hög feber. Här är Citrina inne på tredjedagen med feber
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!