Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: Jag bara älskar när du delar med dig av dina mejl, helt galna. Underbart!

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-21 13:07:46 följande:

Härligt! Inga heta killar i Finland? Samma här, har endast dejtat folk som närmast bor i STHLM och det är en timme med tåg från mig...

Fy jag har börjat få fjärilar i magen för en kille som jag tror är en riktig player. Han bor förvisso i samma stad som mig och är över 25år vilket är framsteg för att vara mig Men fan detta är inte bra inser jag ju och jag träffar honom typ varje dag, blää! Vill ju förvisso själv inte ha något seriöst så det är väll bara att köra förmodar jag Lite krossade fjärilar har ju ingen dött av
    Vill du inte ha något seriöst själv så låter det väl perfekt? Om du är säker på att han är en player. Älskar din krossade fjärliar kommentar också. Skrattande
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-21 13:15:10 följande:
    Jag är bara glad för en trevlig dejt, jag har inga förhoppningar om att jag kommer bli stört förälskad och kär direkt. Hänt för mycket under sommaren för jag ska känna att jag kan ge 100% in i ett nytt förhållande. Så nu lever jag bara livet och dejtar
    Det låter vettigt, om det nu inte är så att det är för tidigt för dejtande? Hoppas di får en trevlig dejt och glöm nu inte att uppdatera sen. Men den är nästa vecka eller har jag rört till det i huvudet?
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-21 16:47:13 följande:
    Det är snart 2 månader sen jag vart singel. och jag är ärlig i min prestation på HP att jag är nybliven singel och är bara ute efter vänskap och dejtande. Men visa verka ha svårt att läsa och tror direkt att jag vill bilda familj med dom. 

Ja det är slutet av nästa vecka jag ska på dejt. Kom på att  det är väldigt längesen jag var på en dejt sist :-O Men det är väl som vanligt att jag bara är mig själv så fungera allt kalas
    Jamendåså! Du kan ju inte hjälpa om de inte kan läsa :P

Det funkerar säkert toppen! Svårt att vara nån annan än sig sjäkv för den delen...
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-21 16:59:00 följande:
    Tack! 
    Tredje dejten och han kommer hem till mig Drömmer
    Nice! Väntar så klart på uppdatering sen, have fun!
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-21 18:03:05 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk} Det blev så dyrt som jag befarade....
    Aj, aj! Laga eller skrota?
  • Cocacola

Helt slut, fint att det blir några fler såna här dagar men intensivare tempo om det ska gå ihop. Ska ta lite till ikväll med. Sabla prylar! :P Nåja, slänger en hel del och exet vill ha en del nu när han ska bo i huset så det blir nog bra. Funderar mest på hur jag ska hinna? :P

• Cocacola
    takida skrev 2012-08-21 21:47:11 följande:
    När är det du flyttar? 
    På söndag, och bestämde mig för att sälja i mitten på förra veckan. Trodde jag släppt tanken så jag hade typ bara planerat packandet för 10-mån där det är fullt möblerat... Vilket jag borde få in i bilen. Men resten, herrejävlar...
    Madida skrev 2012-08-21 21:46:13 följande:

Skaffa en slav? Det överväger jag mer och mer
    Har tvingat hit exet ett par kvällar och han får ta och komma övriga kvällar med, möbelflyttande är inte riktigt min grej - speciellt inte på egen hand. Men vi två på samma ställe och försöka samarbeta, öhhh.... Men om han är typ tyst och gör som jag säger ska vi nog fixa veckan utan att någon av oss bryter ihop på skiten. Kanske. :P
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-21 22:08:02 följande:
    Ahh, då är flytten nära nu dåGlad
    Hoppas ni står ut med varandra veckan ut nu då, skönt att du får hjälp av honom även om ni kanske är som katt och hund. 
    Jättenära! Med tanke på hur mycket som ska göras lär det gå fortare än jag vill. Haha, ja, jag hoppas det. Vi är ju överens i grund och botten och vet att vi inte ska göra sånt här ihop så bägge försöker lixom att göra det utan att bli osams. Det går, eeh, relativt bra. Det blir en dryg vecka men blir vi klara så är det ju lixom klart sen och om inte lär vi ha en del att tjafsa om vilket ingen vill - alltså vil båda ha det klart nu (vilket egentligen inte borde hinnas med men rimliga projekt med exet vore oväntat).
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!