• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-03-03 19:47:31 följande:
    tur jag har FL i mobilen så jag kan tjuvläsa lite medans jag jobbar, blir så mycket att läsa ikapp annars
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 20:54:36 följande:
    Uäh hade precis ett samtal med min ytterst labila mamma, min mormor har fått bröstcancer

Usch inget skoj alls. Kram kram till dig vännen {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 20:58:09 följande:
    Kom inte från ämnet nu, Vilka är INTE SLYNOR för vi kan inte hitta dom eller luder eller vad det var.! Jonas i mitt Hjärta du förgyller min kväll!

Han är en fegis
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-03 21:04:38 följande:
    Ja... jag vet inte hur jag ska hantera det bara. Jag är ledsen just nu som faaaan. Gråter gå och sova kanske.... skitdag.

Styrke kramar till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1

Glädje hoppas att du och läkaren hittar den bästa lösningen för dig, så du kan få börja må bra igen.

Nu ska jag försöka sova igen efter ha kollat febern på dottern och fick väcka henne för att ge ipren. Sov gott

• Heidi1

Pratade innan med 1177, dom får inte rekomendera längre att man ska varva ipren och alvedon. Hon pratade så mycket så jag hann inte fråga varför men ska göra det nu när jag ska till jourakuten med Citrina.

• Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-03-04 08:51:23 följande:
    Pratade innan med 1177, dom får inte rekomendera längre att man ska varva ipren och alvedon. Hon pratade så mycket så jag hann inte fråga varför men ska göra det nu när jag ska till jourakuten med Citrina.

Läkaren kunde inte begripa vaför 1177 inte fick rekomendera att varva mellan alvedon och ipren
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-04 13:14:32 följande:
    311 besökare?!?!?!?!?! jag reggade ju mig... för.... men gud. En kille skrev att han betalade en månad bara för att kunna ta kontakt med mig, bra start

Visst kan det va härligt
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-04 13:56:47 följande:
    Hur går det med barnen nu? Och med dig?

Lite bättre med mig. Citrina är pytte lite bättre men inte mycket, just nu får hon i sig lite vattenmelon
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-04 13:59:04 följande:
    AAAH som jag väntat dagens psycho redan!

Han har skickat 5 mail med samma subject VAD KAN JAG GÖRA FÖR ATT FÅ DIN UPPMÄRKSAMHET???

Med olika innehåll, bland annat ett där han undrar om utseendet är viktigt. Jag svarade ja... det är det väl men det är en konstig fråga.

Svaret kom som ett smäck!

ok
    löget snygging
    puss

Frågan är ju nu om jag är på lite djävulshumör ...   

Det är dom man blockar
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!