Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Takida: Samma här! Men inser att jag kommer ligga och stirra i taket i ett par timmar till om jag lägger mig nu. Fast det blir hårt i morgon bitti...

• Vanilla ice queen

Fredrik: Det är inget fel på ditt utseende! Det sitter i självkänslan! Jag har killkompisar som ser ut som modeller som jag inte faller för utan de killar jag har fallit för har inte varit skitsnygga utan det är något annat som gör det. Kan dock inte sätta fingret på vad.

• Vanilla ice queen

Takida: Jo jag tror det ligger en stor del i det du säger. Har klurat på just det å mina egna vägnar. Jag tror ibland att mitt problem ligger i att just mitt sorts av utseende attraherar killar som jag inte attraheras av och killar jag vill ska ta kontakt med mig är för blyga (jag är ju för blyg för att ta kontakt själv) för oftast är det söta lite tillbakadragna tänkare som jag blir kär i. Jag tror att första intrycket av mig är väldigt missvisande tyvärr. Har funderat att försöka ändra det men jag trivs ju såhär.

• Vanilla ice queen

Takida: Men du ser ju för 17 inte alldaglig ut. Du är mkt lik en satc tjej dessutom du vet nog vem Men jo jag tror nog det där med samma liga har lite med saken att göra:-/ Vilket är asdeygt när man är blyg

• Vanilla ice queen

Fredrik: Upmärksamheten kvittar om det ändå inte är rätt personer som ger den... Vet du jag tror på syncronisitet. På riktigt! Jag tror därför att varje nergång och motgång och konstiga sammanträffanden händer av en anledning. Så du är nog på väg och helt plötsligt så står hon där och så tror jag att om du analyserar hur du kunnat möta just henne så kommer det säkert inte kunnat hända utan det du går igenom just nu.

• Vanilla ice queen

Takida: Miranda ju! Du är visst en puma! Tycker du ser lite vågat sexig ut. Jag skulle nog inte se dig som en liten flicka man klappar på huvudet. Inte utifrån bilderna jag sett iaf. Men kan det inte vara typiskt problem i största allmänhet? Jag menar folk (om de når upp) klappar gärna mig på huvudet och verkar tro att jag är lite småkorkad. Det är inte alltid lätt att bli tagen på alvar liksom. Men jag tror det är mer ett problem som många kvinnor har i största almänhet.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!