• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-03-05 10:55:48 följande:
    Ja, det hoppas jag med! Ibland är det bra att få ösa ur sig till nån proffsig person...
    Kram!

Ja fast ibland är inte en proffig person rätt för det tyvärr gäller att hitta rätt. Jag hade väldigt mycket och bra stöd från min chef när jag mådde dåligt efter att jag hade separerat.
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-05 11:04:50 följande:
    Mm, hade en kontakt när jag höll på att bränna ut mig första gången... Hon var inte bra nånstans tyvärr, så de samtalstimmarna blev väldigt tysta... Obestämd

Tjejen på jobbet som håller i mitt ärende tipsade mig om ett ställe som skulle vara bra...

Hoppas att tipset är bra för just dig {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-05 11:10:52 följande:
    Misstänker att han beställer hem den jävla fuskisen dock hahaha ska vi sätta en slant på att jag kommer spilla soja på mig ikväll

Gör det så kan han slicka upp sojan på dig
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-05 11:22:53 följande:
    Du och Jonazid i en cell. mohahaha

så går det när du är borta! Då blir man straffkommenderad att dela cell med Jonas   
  • Heidi1
    takida skrev 2012-03-05 11:45:11 följande:
    nu har jag varit iväg och inhandlat ingefära, så nu ska förkylningen skrämmas bort
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-05 11:56:58 följande:
    Hahaha nu görs escape planen upp ifall det inte funkar ikväll alltid lika kul

Den har vi löst redan
  • Heidi1
    Niklas2k skrev 2012-03-05 12:13:45 följande:
    " Presentation
    Gift sen många år tillbaks och planerar att så förbli :) Är väll framför allt ute efter lite oskyldig chat och vänskap... men vad som helst kan hända! ;)
    Om du är upptagen eller singel spelar ingen roll, så länge som du är medveten om och accepterar min livssituation."

Vad.. spännande.

Riktig lycko träff för dig ju
  • Heidi1
    Niklas2k skrev 2012-03-05 12:18:07 följande:
    mhm, ja jag letar ju bara efter upptagna kvinnor..

hehehe det gör du säkert

Fick precis ett mail av en upptagen man, Hej och nej tack, block  
  • Heidi1
    takida skrev 2012-03-05 12:25:48 följande:
    värst vad alla får mail av upptagna kvinnor/män, tror jag kanske fått två st under alla mina år jag nätdejtat.
    och när jag väl fått det så måste jag ju svara dem bara för att komma underfund med varför de vill ha nån vid sidan av.

dena kille skrev att han inte fick något sex hemma.
    Smecker skrev 2012-03-05 12:27:45 följande:
    Jag blev hotad med avstängning här på FL av en som tyckte att "Tack, men nej tack", för att hon var upptagen, var ett otrevligt svar.
    Hahaha
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-05 12:40:04 följande:
    Min kompis bytte tampong direkt efter att ha skivat en piripiri och lurat i mig den. Som straff för att hon skrattade åt mig att jag råkade klia mig i ögonen så fick hon den smärtan istället. Oaaaaaaj 

Hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!