Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (e) skrev 2011-10-03 20:31:38 följande:
    Jag satsar på att våga min första vad gör ni på dejterna? några tips? förutom att fika? verkar jobbigt att sitta och stirra på varandra och försöka komma på ngt att prata om.
    jag har kört promenad varje gång förutom en gång när jag träffade den där dåren på krogen haha. Tycker promenad är bäst för då kan man prata om saker man ser om det skulle bli stiltje i saker att prata om, man slipper stirra på varandra och man behöver inte känna att man inte vet vart man ska göra av händerna när man trärfas haha
    Rekommenderas starkt!!

Du vågar gå! Hemskt läskigt men det är kul när man väl kommer iväg!
  • Anonym (ny)

Grabbar är grabbar. Säkert bara nåt typiskt grabbskämt. Vänta och se vad som händer...

• Anonym (ny)
    uniMog skrev 2011-10-04 16:32:38 följande:
    Ja då kanske ni är en problematisk match. Jag har ärligt talat träffat få män som inte är fascinerade av bröst (hey, jag är själv fascinerad av dem) och det låter som att du har komplex över din egen kropp som du kanske ska jobba med. Jag tycker Alexander Skarsgård är SJUKT sexig. Det betyder inte på något sätt att det är min idealman.

Och det där skriver jag i all välmening och jag menar verkligen inte att vara dum så jag hoppas att jag lyckades få fram budskapet på rätt sätt, folk brukar  missförstå mig rätt ofta :/
    håller med. jag var sån förut att jag mådde dåligt om mitt x pratade om att andra tjejer var snygga osv för att jag själv hade komplex men idag bryr jag mig inte speciellt mkt. En kille kan uj tycka en annan tjej är snygg utan att han för den skulle går o är otrogen eller är en sexistisk kille!
    Jag kan också skämta och ha mig om killar o deras kroppar men jag är extremt lojal och trevlig som flickvän o skulle aldrig köra det racet med min kille!

stärk din självkänsla (e)!
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-04 17:36:45 följande:
    Inget händer klart men det känns nedvärderande för mig, att jag inte är tillräcklig... kanske speciellt nu eftersom jag inte har mycket till bröst. Jag vet inte varför men jag tycker det är äckligt! och sen om vi blir tillsammans och min bror och mina vänner ska in och se vem han är för någon, så har han alla de gilla-markeringar. Vad ska de tro? tycker ni inte jg kan skriva lite skämtsamt att : jag gillar förstås inte alla dina gilla-markeringar;)så kanske han fattar.
    Tack för att ni engagerar er det betyder mkt för mig, jag vill ju tänka som er
    säga som mitt ex sa..."stora silikonbröst kan vara trevligt att titta på men det är inte dem jag vill klämma på " ;) o det är så jag tänker. vissa saker kan man tycka är snyggt/sexigt men inte vilja ha själv. det är två skilda saker.

Jag hade jättesvårt i mitt förrförra förhållande att han t ex tyckte andra var snygga, sexiga mm men nu ser jag det inte på det viset, handlar nog om att jag är säkrare på mig själv. Försök tänka på att du ÄR fin som du är!!! svårt jag vet, men försök!
  • Anonym (ny)

har varit på både EK och MP men är inte nöjd med nåt av det...tycker det är dyrt o man hittar ju inte några direkta grabbar där. har börjat hänga på HP och är redan mer nöjd! Bra att det är gratis och mycket mer folk där och massor av svar redan!! fler än jag fått på hela tiden på EK tror jag haha

Vad tycker ni om HP??

• Anonym (ny)

ska på dejt på fredag men vet inte om jag vill ställa in. Kommit på att jag inte vill ha någon som är 8-10 år äldre än mig, speciellt inte en som inte har barn sedan tidigare. känns som om det blir för stor ålderskillnad...vet inte varför jag känner så men känner verkligen det starkt!

Någon som känner samma sak???
    Vet inte om jag bara inte vill träffa någon nu fast jag tror jag vill det. Vill ju träffa någon och bli kär men känns som om det är 1000 andra saker just nu så jag vet inte om jag orkar...

• Anonym (ny)

jag har ställt in dejten jag hade på fredag. han är alldeles för konstig och några år äldre än jag eg vill. han har skrivit så konstiga saker sista dygnet när vi messat så jag fattar ingenting så därför avskriver jag honom...

• Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-10-06 18:26:31 följande:
    Är nyfiken på hur han är konstig och hur man gör när man skriver konstiga saker. Har du lust att dela med dig?
    bara väldigt väldigt dålig svenska så man inte ens fattar vad som står där. skickar konstiga sms som man inte fattar hälften av vad han menar...vill inte ta några konkreta exempel, vet ju inte vart han rör sig på nätet men konstigt i alla fall...
  • Anonym (ny)

har fått kontakt med en kille på hp som verkligen är väldigt lik mig och precis det jag vill ha (det lilla jag pratat med honom). jag hoppas att vi kan träffas, han skulle vilja träffas i dag typ
    Min första replik till honom var "vill du gifta dig med mig!" haha för han var verkligen precis en sån person... får se om det blir nån dejt.

HP är såååå mkt bättre än alla andra dejtingsidor jag varit på, tack för tipset tråden

• Anonym (ny)

så jäkla tröstlöst! Så fort man skriver till någon man tycker verkar bra så är det 3 mail och sedan slutar de höra av sig men de man inte vill ska höra av sig är galet "på" varför??

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!