• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-21 22:37:21 följande:
    Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna Foten i munnen
    På Mötesplatsen har jag fått massor med "din profiltext blev inte godkänd" trots att jag har följt reglerna. Jag har alltid svarar på mailen och frågat vad de menar att jag inte får skriva och då har jag fått "Kan inte se något. Skicka in samma text igen" och när det är gjort så blir den plötsligt godkänd.

Anledningen till att man får svar rätt snabbt när man har redigerat sin profil är ju också för att man hamnar på typ förstasidan "xxxx har redigerat sin profil".. osv.
  • Nicke

Jag skiter fullständigt i om folk besöker mig utan att skriva.

Jag har haft tjejer som har besökt mig flera gånger per dag i någon månad men aldrig skrivit något. Antar att de inte vågar men är nyfikna ändå eller nåt... men, vad spelar det för roll? ;)

• Nicke

Jag besöker lätt samma tjejer flera gånger. Det är mest för att jag inte kommer ihåg ansikten så jättebra.

• Nicke
    Millicent skrev 2011-11-22 15:21:07 följande:
    Hade inte du en dejt igår förresten? Hur gick det?
    Menar du mig? Jag har dejt på fredag. :)
  • Nicke
    giftgrodan skrev 2011-11-22 18:21:55 följande:
    nej, jag fattar inte heller varför ni blockar dem. Vad är problemet med att de går in flera gånger?
    Det är en del som blockar folk direkt. Jag kan ha besök av någon och när jag ska göra ett återbesök via loggen så är jag spärrad. ;)
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2011-11-22 18:45:48 följande:
    Jag har en fråga till alla er som är i denna tråden, hur gör man den gröna smileyn?
    : - D
  • Nicke
    Smecker skrev 2011-11-22 19:57:52 följande:
    Anonym (jobbigt) - Hilfe..! Den här Färskingen behöver en spark i arslet!
    Jag kan fixa det.
  • Nicke
    Smecker skrev 2011-11-22 20:01:22 följande:
    Klart, du har lite längre ben.. ta två då!  
    Tja, fast de behöver inte vara så långa...
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 20:07:11 följande:
    Mhm, jaha så hur tänkte du nu då?
    Jo, jag tänkte det att... jag inte behöver så långa ben.
  • Nicke
    Smecker skrev 2011-11-22 20:10:56 följande:
    Långa nog att springa ifatt, och så skall de nå ända upp till rumpan
    Fast tänk om jag inte behöver springa?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!