• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-12-04 17:35:17 följande:
    Nackdelen om man väntar länge är att man hinner få starka känslor för personen och kanske upptäcker sen att man inte alls passar ihop sexuellt.
    Precis, jag brukar säga att man "måste provköra bilen innan man köper den". haha.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-06 01:01:55 följande:

Någon som är vaken och lite muntrare?
    Vaken: Ja.
    Munter: Nej.
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:10:26 följande:
    MrC: Vad nu då? Har du bögat dig?
    Bögat? Va? Jag är inte bög. Skrattande
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:21:36 följande:
    Mrc: är du inte? Är du helt säker?
    Ja. Helt säker. Vad är detta? Obestämd
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:27:16 följande:
    MrC: Jag driver med dig?
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:27:37 följande:
    Eller, gör jag?!

Ingen aning. Jag är förvirrad. Tomte
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:33:49 följande:
    Ok MrC jag driver med dig, punkt!
    Vad håller dig uppe denna arla timme?
    Du fick mig förvirrad iaf. Vet inte om du såg vad jag skrev i en annan tråd för några dagar sedan. Att du kunde ha massuppfittat det.

Jag var iväg en snabbis till en annan stad för att titta på en sak. Nu borde jag sova, har ett möte kl 9:00 och ett ett direkt efter. Full rulle.. själv då?
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 04:16:11 följande:
    Nix såg inte vad du skrev i andra tråden. Länka!
    Jag får en del mejl (BC, HP) från män/pojkar som tycker jag är snygg i skägg, flyga och kostym och härom dagen kom det ett ganska kul mess. Han var nästan värd ett svar. Jag ser ut som en mogen man med stil tyckte han, han var förresten lika gammal/ung som jag.
    Roligast var när en yngre kille (typ 22) som ville suga av mig när jag drog honom i hans långa blonda hår. *brrrr*
    Smickrande, men jag drar nog hellre i en blondins hår isf.

Får ni kvinnor inga mess från kvinnor, även om det står att ni är hetero?
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 04:40:24 följande:
    MrC : Haha var inte sugkillen blondin då? Well, jo jag får en del ragg sv. Andra tjejer både på FL, nätdejtingsidor (när jag var med samt irl... Har aldrig testat men vem vet man kanske upptäcker att det är asbra!!!
    Jag är faktiskt riktigt sur för att jag inte är bisexuell. Tänk, det bästa av två världar?
    Jo, jag råkade faktiskt ut för ragg på en bensinmack i Märsta för 1-2 månader sedan. En man alltså... sjukt.
    En gång fick jag ragg på tunnelbanan... man alltså!
    Borde jag vara rädd?
  • MrC
    visma1 skrev 2012-12-06 09:35:33 följande:
    Fast varför inte testa? En kille borde ju vara bättre än tjejer på det jobbet eftersom han har en kuk själv

Märsta? Mina hemtrakter!

Precis! Om någon vet hur jobbet ska göras riktigt bra så måste det ju vara en man?

Skål för Norrort!
    Cocacola skrev 2012-12-06 14:49:08 följande:
    Det duger med vaken, men jag somnade. Vaknade med känslan av att huvudet höll på att sprängas. En ny känsla, vill helst aldrig ha den igen.
    Fyfan, somnade du på soffan?

• MrC
    Cocacola skrev 2012-12-06 16:20:34 följande:
    Haha, du verkar få en hel del såna - undrar just vad du sänder ut för vibbar?

Inga mejl vad jag minns men några som kikade in på min profil.
    Ja, jävlar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!