Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-07 22:56:32 följande:
    Tror jag skrivit om det förut. Mailade med en trevlig snygg kille. Så ska han flytta från stanRynkar på näsan så då ville han avsluta mailandet då det inte är nån större mening längre. Men istället har det blivit längre och djupare mail och han verkar hur vettig som helst och jag är riktigt nyfiken på honom. 
    Åhh, så typiskt! 
    Men vad trist Men ni kan inte ses ändå och lösa det på distans om det skulle bli ngt då?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-07-08 17:09:21 följande:
    När har du semester då V?
    Om 1,5 år när jag är nyexad och förhoppningsvis fått fast på mitt nuvarnade jobb som syrra
  • Vanilla ice queen
    Opcode skrev 2012-07-08 17:30:55 följande:
    Det är sant, men blir det inget av det så är det största misstaget du kan göra är att gräva ner dig vad som varit och som kunde varit, jag har själv gjort det och det tog långtid att släppa men nu är det gjort. Jag var mig själv och det är allt jag kan, passar det så blir det inget bra av det iallafall. Även om jag fortfarande inte förstår varför så många saknar respekt för andra människor, men det är tyvärr så att man måste vara självisk och se till sig själv och sina egna behov i första hand.
    På vilket sätt tycker du att många saknar respekt?
  • Vanilla ice queen

Fast man skaffar ju internetvänner på sidorna så frågan är ju om jag skulle avsluta kontot. Har en kille som jag pratar musik med och så på sidan och en annan som jag pratar dans med, en som jobbar natt som är kul osv. Skulle ev vara kvar men vet inte riktigt...

• Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-07-08 21:54:02 följande:
    Kan tillägga att jag inte är reggad på nån dejtingsida som kostar. Hade jag gjort det hade jag nog slutat betala om jag dejtade nån seriöst.
    Samma här
  • Vanilla ice queen
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-08 21:59:06 följande:
    Jag inbillar mig att det är mer seriöst att betala Men efter ett antal KK förslag så inser jag att jag kan ha fel. Däremot kan man ju vara medlem men inte betala, dvs inte kunna läsa mail osv men ändå logga in.
    Jag föredrog match när jag fortfarande trodde på nätdejting då betalade man. Nu är det mest för skojjskull och då går hp bra som är gratis
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-10 13:34:37 följande:
    Förövrigt ska jag fika med en kille på torsdagGlad

Åhh spännande Kul att bli utbjuden på dejt utan att göra det via nätdejting
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-10 14:43:54 följande:

Ja det ska bli kul speciellt som jag klargjort att jag vill vara vän så man slipper sitta med den där klumpen i magen eller orsokänslan att att närmande kanske snart kommer.Flört

Hahaha vet precis vilken känsla du menar
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!