Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-07 19:28:25 följande:
    Skäms jag som inte ens pussades på min senaste dejt Skäms

Slampor håller inte på med pussar och sånt trams. Det är pang på röbetan direkt Tungan ute
  • Glädje58
    takida skrev 2012-03-07 20:04:24 följande:
    tror att killarna är mer restriktiva vad gäller att berätta om sina dejter, eller?

Va tusan, jag har ju bara dejtat två.

Men däremot kan jag berätta lite om en plan jag fick i dagarna. Ja, som ni vet så har jag inte varit så nära en kvinna på tre år och nu känns det som att jag får vara lite mer aktiv. När jag var hos min far förra veckan kom det två från hemtjänsten som skulle städa. Jag hälsar på båda två varav den ena säger att, ja vi känner ju varandra redan. Okey tänkte jag och försökte snabbt få igång hårddisken i huvudet för att leta igenom ansikten. Hon kändes bekant men jag kunde inte placera henne. Sen berättade hon att vi var grannar. Pinsamt värre.

Efter det så började jag fundera på om hon var singel eller inte. Nästa gång jag ser henne så tror jag faktiskt att jag ska fråga henne om hon är det. Är hon det så kommer jag fråga henne om hon är intresserad av ett kk-förhållande. Men samtidigt är jag tveksam. Har aldrig frågat om sånt förr.

Det är inte så kul om det blir ett jäkla liv från henne. Hon kanske tar illa upp. Jag känner absolut inget för henne, men vad då, fråga kan man väl göra. Eller vad tycker ni tjejer?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 20:18:03 följande:

Alltså förlåt men mina senaste mail från folk på ekontakt där är killarna från upplands väsby, stockholm, upplands väsby (ärligt talat bor alla där eller?) Stockholm Stockholm stockholm… och umeå.

Börjar du bli känd där borta i 08?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 21:26:40 följande:
    Alltså där måste jag säga nej, säg ingenting, hon är där i tjänsten och det kan bli en jättejobbig sits av det för henne speciellt när du inte är intresserad ens av henne. Så ett kalrt och tydligt : nej!

Men hur intresserad måste man vara för att vara kk?
  • Glädje58

Vad konstigt. Här på jobbet finns det en "specialavdelning", kan inte säga vilket. Men i alla fall så ringer man någon av de två män som jobbar där om det uppstår problem. Och båda två har utvecklat samma personlighet.

Det känns alltid som man stör dem när man ringer. Det går knappt att prata med dem, vi är så otroligt osynkade. Antingen så pratar vi samtidigt eller så är vi tysta på samma gång. Säger aldrig hej eller hej då i telefon. Skulle de säga mer än tio ord under samtalet så är det en bedrift i sig. Båda två är precis likadana. Gud vad jobbigt

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!