Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-07 21:32:04 följande:
    Handlar inte om det, handlar om vem personen är. Nu har hon en professionell relation med din far, vilket kan bli obekvämt ifall hon nobbar dig eller ifall det blir något som sen skiter sig.

En bra regel som min far tidigt lärde mig:
    Du skiter inte där du äter.

Men jag både skiter och äter hos min pappa Obestämd 

Bra att få ventilera med er. Jaha, nu är det bara att börja om med en annan plan...
  • Glädje58

Jag kan berätta om det pinsammaste som har hänt mig vid bowling. Jag och mina grabbar höll på att spela och under spelets gång så upptäckte jag att det fanns en fotocell som skulle känna av om man gjorde övertramp. Hade ingen aning om att det fanns något sånt.

Sen hände två grejer. Först så gjorde min ena son övertramp. Typiskt, bara för att vi just hade pratat om det strax innan. Men sen var det min tur. På något sätt så fastnade jag litegran med fingrarna i klotet och jag följde med en liten bit när jag svingade iväg klotet.

Det enda jag tänkte på, var att inte bryta strålen från fotocellen. Jag låg bra till i tävlingen men jag låg inte bra till på banan. För jag ramlade raklång ner på banan men såg till att inte hamna med benen mot strålen. Så i princip så gjorde jag plankan kan man säga. Ljusstrålen var strax under mina knän.

I denna stund fick jag lära mig att träbanan är inoljad och hur hal som helst. Så jag glider först litegran ut med händerna, men lyckas få ordning på detta. Sen går jag på alla fyra långsamt långsamt tillbaka. Hela tiden koll på fotocellen. Jag lyckades ta mig tillbaka och rädda mina poäng :)

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 23:00:03 följande:
    Drömmer Vissa är övertydliga! 

Efter att ha varit det och det gick åt skogen så är jag siktnervös som nu jg vågar ju knappt säga flaska till han killen. Inte verka för på, jeg jg har tydligen nollställt mig. Jag vågar ingeting just nu.   Men det gär väl över
    Om du säger flaska så tror han att du är en riktig fyllekaja, undvik det ordet
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-07 22:52:34 följande:
    Blev lite för mycket. kunde få så där 5-8 sms per dag att han saknade mig och längtade efter mig.

Att bara säga att han saknade och längtade efter dig blir för mycket om han är uppe sådana antal. Okey om man har något annat att säga. En konversation kan ju lätt bli 5-8 sms fram och tillbaka
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-07 22:59:11 följande:
    ...Så vad säger ni i tråden... vad är ett "normal/sunt" sätt när man precis börjar dejta att hålla kontakten på? Hur frekvent tycker ni att man kan/bör höras av osv? 

Beror på innehållet. En konversation fram och tillbaka kan ju bli några sms...
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-07 23:07:07 följande:
    God natt alla {#emotions_dlg.flower}

Nu ska jag krypa ner hos min lilla tjej som har hög feber

God natt med dig, kryp ner i värmen
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-07 23:04:25 följande:
    Men det där med att killar pratar framtid kan vara bullshit... jag har varit med om det.. de pratar om slott och gröna skogar. Men sen visar det sig att det bara är ljug. Och där sitter man och fattar ingenting av vad som hände
    Vad tusan träffar du för killar, prinsar?
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-07 23:15:42 följande:
    ...Och varför kan inte, både killar och tjejer, bara vara ärliga?! Pratar man guld och gröna skogar så ska man mena det. Pratar man känslor så ska man vara ärlig, annars är det ju liksom ingen ide?!
    Vill man bara knulla... fine.. men säg det då. Vill man ha ett seriöst förhållande med mycket och stor kontakt redan från början.. fine.. men säg det då. 

Men om man nu bara vill knulla och säger det. Tror du inte att många skulle tacka nej?

Det är därför man kör med guld och gröna skogar. Eller öar som en del gör Flört
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-07 23:28:13 följande:

tack. Har redan krypit ner brevid kaminen. Tycker så synd om dom små liven när dom har så hög feber.

Fast borde hon inte ligga mer svalt?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-08 00:27:33 följande:
    ... Vägen är inte rak, den är stundtals rätt mörk och skrämmande, men det är en sjusärdeles resa.. it's the ride of your life.
    Nu rockar vi loss.....  och lever livet Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!