• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-06 08:26:49 följande:
    Åh vad gott med våfflor! Tungan ute
    Ja det är det allt.

usch nu när man har rört på sig lite så är hostan tillbaka
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-06 10:06:49 följande:
    Är det nån influensa ni har åkt på?
    Mina barn har influensan. Min läkare tror att min hosta är mykoplasma.
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-06 10:24:20 följande:
    Hmm ja hur gick det till? Vi babblar för mycket helt enkelt
    Nä inte babblar vi för mycket heller
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-06 10:33:06 följande:
    Blir det nån lunginflammation av det tror han?
    Vet inte, jag har fått antibiotika mot mykoplasma men den värkar tyvärr inte hjälpa. Ska ringa ner och be och få göra en lungröntgen efter som hostan har blivit värre igen. Det här suger verkligen.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-06 10:43:36 följande:
    Jag vet inte hur det känns... jag visste ju redan från början att han är en sån kille som jag skulle kunna falla för. Och det finns stor risk att jag kommer göra det. Men lägger band på mig då jag även typ redan är inställd på att bli sårad igen då han inte kommer bli intresserad fullt ut.
    Detta är ju jättedumt och har pratat med vänner om det. Har jag den här inställningen så är det ju just så det kommer att bli... suck!

Lite väl personligt kanske för den här allmänna tråden? Men man får väl bjuda lite på sig själv.
    Det är inte kul när man har dom tankarna. Inte lätt men försök och tänk mer positivt så kommer det gå bättre ska du se. Det är aldrig kul och bli sårad.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-06 11:15:34 följande:
    Jaaa och vi kunde prata om allt och inget kändes konstigt förutom att mina nerver tydligen inte pallade, han var faktiskt ruggigt söt killen och snygg OCH har en bra personlighet så långt. Wow vad hände liksom
    Visste han vad fl är?
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-06 11:20:28 följande:
    Det var det enda jag inte hann med på checklistan Drömmer
    hahaha kanske dumt och tipsa han om sidan ifall han inte vet var fl är Oskyldig
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-06 11:27:22 följande:
    ppppfffffftttttttt asså hallo eller jag ser ju med mina ögon att snubben är ett par nivåer ovanför MIG liksom Drömmer nu ska vi inte drömma oss bort här!
    Då får du sänka han till din nivå Oskyldig
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:46:27 följande:
    Ett bra tips är att sluta tänka negativt Drömmer
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-06 12:26:52 följande:
    Antar det. Var ju sjuk i månadsskiftet jan-feb, men flyttade då och hade inte TID att vara sjuk. Sen dess har jag varit lite smårisig. I söndags när jag lämnade ungarna till exet och slappnade av för första gången på länge så kände jag direkt att det var nåt... och igår kväll blev det värre och i morse blev jag riktigt risig.

Nu hostar jag nästan lungorna ur mig.
    Hostar också nästan lungorna ur mig. Väntar på att min läkare ska ringa till mig nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!