Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 20:13:59 följande:
    Ja, men jag vill ju behålla mystiken....locka dig lite

Jag har faktiskt oxå planer på att lägga ner mina dejtingsidor. Börjar tröttna lite.
    Fast om du träffar en fantastisk kvinna, helt rätt, så måste det ju kunna gå att lösa trots att hon bor så långt bort? Kärleken du vet...

Men ja, nån i Malmö hade varit perfekt! Flört

Du lyckades Flört

Började tänka på en rolig promenad i parken med kaffe på Margaretapviljongen nu.... 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 20:28:16 följande:
    Så när ska ni två ta och gå på en dejt tillsammans då?! Flört

*visslar* hur tänker du nu? Drömmer
  • Ernst Hugo

@Min tur snart Men man kan vara på på olika sätt *L* Förresten är det bara jag som inte kan citera andra inlägg???

• Ernst Hugo
    Anonym (Singeln) skrev 2011-08-31 21:51:18 följande:
    Det kanske är en hint om att det faktiskt är med dessa människor vi hör hemma?

Förresten! Satt för några dagar sedan och tänkte på hur stor chansen var för att man faktiskt skulle stöta på någon som man känner på en av dessa sidor. Vad händer mig då igår?
    En pedagog som tidigare arbetat på min dotters förskola skriver till mig, fick mig ett riktigt gott skratt!
    Chansen är ganska stor........liknande ålder kanske, samma stad etc
  • Ernst Hugo
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-31 22:14:56 följande:
    Själv satt jag och tänkte om jag alltid kommer att vara den tjejen i bekantskapskretsen som man prata om "som hon som dejtar". USCH!!!!! Fyller 37 om två veckor och då tänker jag att jag ska ge det hela två år till, om jag orkar. Sen lägger jag ner det och ska försöka skaffa körkort i stället. Och då jävlar säger jag som Baloou (utan att veta vad det eg betyder) : " Come on katten- det svänger ju..."

Det är ju Baloou som säger det till Bagheera i Djungelboken när ham sjunger...

">

• Ernst Hugo
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-09-02 20:19:06 följande:
    Men hallå, var är alla? ute och dejtar? Inget kul händer det...

Haj haj
  • Ernst Hugo
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    "Uppskttar tiden du tog för att skriva men känner att vi synkar dåligt, ha en enastående dag! "

Köra copy paste på den? 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-09-03 08:41:41 följande:

Jag svarar i princip alltid. Kort och artigt. Och det brukar funka.

Listigt tror jag, om man nu ändå är kvar på sidan.
  • Ernst Hugo
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-03 16:05:45 följande:
    Har en riktig jäkla skitdag... Alla vänner är upptagna med sina barn o män. Killen jag dejtat hör inte längre av sig, mest troligt pga av att en sk vän sagt till han att jag är värsta mansslukerskan. Jag har vart singel länge klart jag har dejtat?!! O på HP har jag slängt iväg massor med mail men inte fan är det nån som svarar....
    Jag är en stark självständig, söt tjej med fötterna på jorden, ska jag behöva bli nån liten nickedocka för att lyckas träffa nån? Nä då är jag hellre själv hur mycke det än suger.
    Frustrerad!!!

Integritet är alltid attraktivt Drömmer
  • Ernst Hugo
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-03 16:40:18 följande:
    trött i bollen nu, var det en hiss lr diss?

Jag flörtar ju med dig kvinna, en hiss såklart Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!