lemonina skrev 2012-10-26 08:42:36 följande:
Vad jobbigt med förkylning på gång. Jag har haft min släng redan som tur är. Du får krya på dig. Finns inte samma gym där du bor nu så du kan flytta med medlemskapet?
Det är ok med mig. Hoppas på bättre tider nu när jag fått ett jobb. Idag ska jag bli fin hos frissan. Klippa och slinga håret. Verkligen på tiden

Vet inte om det är samma som häromveckan eller en ny, mår rätt ok dock sovit och varit till gymmet. Finns inte samma där jag bor, finns bara ett litet lokalt där vad jag fattat. Ska öppna något annat i mars men det är då det och det som finns har inte barnpassning. Däremot har vi lite träningsgrejer i vårt uppehållsrumm i plugget och jag tänkte ta med det jag hittar här så träna går ju iaf.

Ska dock passa på att besöka gymmet massor nu i veckan. xD Behövs verkligen, suck! Har gått upp igen

Kommer till typ samma vikt och sen går jag upp typ 3kg omgående när jag nått dit. Skulle behöva ner typ 10kg därifrån istället. 5 skulle säkert va rätt ok det med för den delen men nu är det åt helskotta iaf
När börjar du nya jobbet? Hoppas det blev bra hos frissan, ska dit i veckan tänkte jag.