Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Är sugen på att läsa till trädgårdsmästare istället Tungan ute Mycket intressantare ju! {#emotions_dlg.flower}

Borde kanske ägna praktikveckan åt något sånt, är ju på tråkig sida av trädgårdssäsongen (dvs inget växer än) så det kan ju vara kul att se vad de pysslar med då eller något. Planerar för fullt gissar jag... Undrar var dock, vill ju ha en givande praktik i vilket fall.

• Cocacola

Eftersom jag fortfarande inte skaffat nån ny telefon Skäms passade jag på att läsa lite om den där eftersom jag klurat på den senaste dagarna utan att veta något om den. Tycker att den låter som att den skulle kunna vara sjukt irriterande? Lär ju ringa upp folk av misstag titt som tätt med den där funktionen. Suck!

Lånat ungens iphone(3) men tycker den är hopplöst seg att surfa med men det kanske inte är telefonens fel? Vad vet jag.

Så vad vill jag ha för telefon?
    Lättsurfad, bra kamera - begriplig för oteknisk surfberoende cola. Skype i mobilen? fast det kanske man kan ha på alla nya vad vet jag

• Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-25 23:54:37 följande:
    Vilken funktion? Jag har då ALDRIG ringt upp någon av misstag.
    "Funktionen Direct call är en rörelsedriven funktion som låter dig ringa en kontakt per automatik medan du visar något som relaterar till personen i fråga på skärmen. Om du läser ett sms eller har en kontakt öppen och bestämmer dig för att ringa, så lyfter du bara telefonen till örat så ringer din Galaxy S III upp din vän direkt."

läste på telias sida
  • Cocacola

Har fortsatt använda min läskunnighet och borde kanske göra så framöver också, hrm... Skäms

Låter ju inte så tokig faktiskt.

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-26 08:42:36 följande:

Vad jobbigt med förkylning på gång. Jag har haft min släng redan som tur är. Du får krya på dig. Finns inte samma gym där du bor nu så du kan flytta med medlemskapet?

Det är ok med mig. Hoppas på bättre tider nu när jag fått ett jobb. Idag ska jag bli fin hos frissan. Klippa och slinga håret. Verkligen på tiden
    Vet inte om det är samma som häromveckan eller en ny, mår rätt ok dock sovit och varit till gymmet. Finns inte samma där jag bor, finns bara ett litet lokalt där vad jag fattat. Ska öppna något annat i mars men det är då det och det som finns har inte barnpassning. Däremot har vi lite träningsgrejer i vårt uppehållsrumm i plugget och jag tänkte ta med det jag hittar här så träna går ju iaf. Ska dock passa på att besöka gymmet massor nu i veckan. xD Behövs verkligen, suck! Har gått upp igen Skrikandes Kommer till typ samma vikt och sen går jag upp typ 3kg omgående när jag nått dit. Skulle behöva ner typ 10kg därifrån istället. 5 skulle säkert va rätt ok det med för den delen men nu är det åt helskotta iaf

När börjar du nya jobbet? Hoppas det blev bra hos frissan, ska dit i veckan tänkte jag.
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-10-26 12:43:35 följande:
    Du gör ett bra val om du köper en s3a.
    Det lutar åt en sån. Bestämde mig för att fortsätta ha kontantkort dock så det blir ju mycket pengar som ska ut på en gång, kanske inte tokbra just nu med dubbla hyror. :P
  • Cocacola

Halloj!

Duktiga ni är på att inte skriva för mkt när jag inte kommer åt att läsa. Well done! Men nu är jag här nån timme så komsi. komsi!

Jag hade ju tänkt få till nån dejt nu när jag är i Dalarna men den tilltänkta killen har fräckheten att befinna sig i Göteborg för tillfället. Va fan! Skrattande

Hur går det för er andra? och vad göööör ni? Jag fryser, eldar och dricker glögg. Drar till mammas varma lägenhet och tar ett bad om nån timme tror jag. Just nu i mitt hus och ska väl plocka lite eller något.

• Cocacola

Vill hoppa in i diskussionen men hästar är inte riktigt mitt ämne... Fick iofs en frågan i veckan om jag kunde prata om vad som helst i en halvtimme (efter ett långt babblande om rakhyvlar - det är synd om mina klasskompisar). Ska väl försöka flika in något om hästar då, bara för att jag känner att jag vill (synd om er med alltså, men det är ni väl vana med :P) Hade iaf en Islänning och en Ardenner här på sommarbete några somnrar när jag var i typ mellanstadieåldern och har väl varit med syrran till stallet nån gång också (hon var hästtjej men bodde ju i Örebro). Hängde för övrigt i ett stall i byn när jag var typ 10-12 också, minns inte att jag gjorde något mer än tjattrade med folk och mockade dock. Har iofs hyrt ut stallet för några år sen med, bodde 2 travhästar där. That´s all I think.

• Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-10-28 20:37:05 följande:

Vi kan prata om annat med. Bara inte rakhyvlar
    Haha, varför inte? Men annat låter bättre...
    cajsasmamma skrev 2012-10-28 20:38:26 följande:
    Vad vill du prata om? 
    Veet inte.

Hur som helst lämnar jag internetvärlden nu, återkommer förhoppningsvis imorgon.

Ni får vara kreativa, testa något ämne eller två så ska jag försöka haka på. Eller snacka om vad fan ni vill! Skrattande Bara ni är snälla mot varandra! Solig

Ha en trevlig kväll alllihop!

• Cocacola
    bullsmeeeet skrev 2012-10-29 20:49:46 följande:
    åååhhh ni kommer ihåg mig Solig
    Klart vi gör! Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!